2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مرگ پسر 19 ساله بعد از جراحی بینی

مرگ پسر 19 ساله بعد از جراحی بینی

با مرگ پسر جوان، خانواده وی به دادسرا مراجعه و از پزشک جراح، متخصص بیهوشی و درمانگاه خصوصی شکایت کردند.

دوات آنلاین -به‌دنبال مرگ پسر 19ساله هنگام جراحی بینی در شهرستان بجنورد و شکایت پدر و مادرش از مقصران این حادثه، تحقیقات قضایی برای بررسی علت مرگ او آغاز شد.

 

روزنامه همشهری نوشت: علی شرافتی، پسر 19ساله‌ اهل شهرستان آشخانه در خراسان‌شمالی از مدتی قبل تصمیم به عمل جراحی بینی گرفته بود، پس از بررسی‌های زیاد قرار شد این عمل جراحی در یک کلینیک خصوصی در شهرستان بجنورد انجام شود.

 

 

هفته گذشته، او به همراه پدر و مادرش راهی کلینیک شدند و بعد از آزمایش‌های اولیه، وی به اتاق جراحی منتقل شد و درحالی‌که قرار بود پس از یکی دو ساعت، عمل به‌پایان برسد مسئولان کلینیک اعلام کردند که جراحی با مشکل روبه‌رو شده و علی به کما رفته است.

 

تلاش برای نجات

درحالی‌که آنها علت به کما رفتن پسر 19ساله را اسپاسم تنفسی اعلام کرده بودند، پسر جوان برای درمان به بیمارستان امام علی‌(ع) بجنورد انتقال یافت اما تلاش برای نجات جان او فایده‌ای نداشت.

 

مادر علی می‌گوید که‌ پسرش روی تخت بیمارستان در کما بود و پزشکان امیدواری می‌دادند که به زندگی برمی‌گردد اما 3‌بار سی‌تی‌اسکن گرفتند که آنها را برای بیمارستان‌هایی در تهران و مشهد فرستادم و در نهایت معلوم شد که پسرم دچار مرگ مغزی شده است.

 

با مرگ پسر جوان، خانواده وی به دادسرا مراجعه و از پزشک جراح، متخصص بیهوشی و درمانگاه خصوصی شکایت کردند و به‌گفته دادستان بجنورد، برای این حادثه پرونده قضایی تشکیل شده و درصورت تأیید قصور پزشکی با متهمان برخورد خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.