2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
ستاره حسینی بازیگر نقش رعنا در سریال پلاک 13، بیوگرافی و کارنامه هنری

ستاره حسینی بازیگر نقش رعنا در سریال پلاک 13، بیوگرافی و کارنامه هنری

ستاره حسینی بازیگر نام آشنایی است که در سریال پلاک 13 نقش رعنا را برعهده دارد. زندگینامه او در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -ستاره حسینی با نقش رعنا در سریال پلاک 13 بار دیگر به تلویزیون بازگشته است. بیوگرافی این بانوی هنرمند را که قبلا نیز او را در آثار خوب و زیادی دیده بودیم بخوانید.

ستاره حسینی بازیگر نقش رعنا در سریال پلاک 13

ستاره حسینی در تعبیر وارونه یک رویا

ستاره حسینی متولد 16 آذر سال 1372 است. او از سن کم به بازیگری علاقه مند شد و از 16 سالگی شروع به بازیگری در تئاتر کرد اما در دانشگاه رشته صنایع غذایی را انتخاب و مدرک کارشناسی دریافت کرد. اگرچه او بعدتر شروع به تحصیل در رشته کارگردانی کرد اما آنقدر سرش شلوغ بود که دانشگاه را این بار رها کرد اما با حضور در کلاس های اساتیدی مانند فریدون جیرانی و میکاییل شهرستانی بر اندوخته هایش افزود و در نهایت در سال 93 جیرانی او را برای بازی در سریال تعبیر وارونه یک رویا انتخاب کرد.

 

این گونه بود که حسینی اولین تجربه جدی خود را در بازیگری به دست آورد و به شهرت زیادی رسید. او بعد از آن در فیلم ها و سریال های متعددی حضور داشت.

ستاره حسینی بازیگر نقش رعنا در سریال پلاک 13

ستاره حسینی در چه فیلم ها و سریال هایی بازی کرده است

فیلم گل به خودی به کارگردانی احمد تجری یکی از کارهای ستاره حسین است. این فیلم قصه آمال و آرزوهای چند کودک است که در پرورشگاه زندگی می کنند و به کمک چند عروسک وارد ماجراهایی فانتزی و پر استرس می شوند.

 

حسینی در یکی دیگر از ساخته های احمد تجری به نام آرینا نیز بازی کرده است. این فیلم قصه دختری است که تلاش می‌کند بعد از جدایی پدر و مادرش اوضاع خانه را سر و سامان دهد اما در این مسیر درگیر ماجراهای پیچیده‌ای می‌شود و …

 

سربازخانه خانم ها فیلم دیگری است که حسینی در آن به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم به کارگردانی محسن کیایی به موضوع نقش زنان در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدای زن می پردازد.

 

وارونگی به کارگردانی بهنام بهزادی از دیگر کارهای سینمایی ستاره حسینی است. در این فیلم شاهد هستیم سهیل پس از چندین سال، نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه ی آنها که در گذشته ناکام مانده، حالا درآستانه شکل گیری دوباره است.

 

فیلم شراره به کارگردانی محمود مقامی از دیگر کارهای حسینی است. در فیلم شراره، جوانی به نام کیوان بر اثر تصادفی درگیر داستان عشقی می شود و....

 

حسینی در این سال ها در سریال های متعددی نیز بازی کرده است. سریال های گیله وا، چرخ و فلک، پردیس و گسل از کارهای این هنرمند در تلویزیون است.

ستاره حسینی بازیگر نقش رعنا در سریال پلاک 13

بازی در نقش رعنا در سریال پلاک 13

برای ستاره حسینی که تا پیش از این تجربه جدی در حوزه طنز نداشت بازی در سریا پلاک 13 فرصتی تازه است. او در این مجموعه نقش رعنا را بازی می کند. رعنا دختری دم بخت است که با پدرش زندگی می کند. او و پسری جوان که فرزند دخترعموی پدرش است به هم علاقه دارند و بنا به یک وصیتنامه مجبور می شوند همگی در یک ملک ساکن شوند.

 

در طول سریال اتفاقات زیادی برای رعنا رخ می دهد و در واقع این نقش یکی از نقش های اصلی سریال محسوب می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.