2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال گاهی به پشت سر نگاه کن چند قسمت است؛ معرفی کامل

سریال گاهی به پشت سر نگاه کن چند قسمت است؛ معرفی کامل

ساعت پخش و تکرار سریال گاهی به پشت سر نگاه کن از شبکه آی فیلم، سال تولید این مجموعه و جزییات بیشتر درباره آن را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال گاهی به پشت سر نگاه کن مجموعه ای است که پیش از این نیز پخش شده و اتفاقا توانسته بود رضایت مخاطبان را جلب کند. حالا این سریال بار دیگر روانه آنتن شبکه آی فیلم شده است.

عکسی از سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

خلاصه داستان سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

سریال گاهی به پشت سر نگاه کن داستان یک مرد کارخانه‌دار به نام تابش را روایت می‌کند که آدم خودساخته‌ای است و کارش را از صفر شروع کرده است. او یک کارگاه کوچک سیلندر سازی دارد که  از درآمد  آن زندگی خانواده اش می گذرد. جلال از پدر مرحومش آموخته که رزق و روزی حلال ولو اندک بر سر سفره اش ببرد و ذره ای در کارش دچار وسوسه و کسب مال شبهه ناک نشود.

 

تابش درست وقتی که کارخانه‌اش توسعه‌یافته، با مشکل واردات بی‌رویه جنس‌های خارجی روبه‌رو شده و از سوی دیگر دشمنان دیرینه‌اش قصد دارند برایش پاپوش بدوزند.

عکسی از سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

تعداد قسمت های سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به کارگردانی مازیار میری تولید سال 1393 است که در ماه رمضان سال 94 از شبکه دو پخش شد. این مجموعه در 32 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

این سریال هر روز ساعت 6 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار این مجموعه نیز  ساعت‌های ۲ بامداد و 10 صبح  خواهد بود.

عکسی از سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

بازیگران سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

امین تارخ و محمد متوسلانی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن شخصیت‌های اصلی یعنی جلال و محتشم را بازی می‌کنند. هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان‌افشار، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، حمید ابراهیمی، سام کبودوند،میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.