2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال سایبر از آی فیلم

تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال سایبر از آی فیلم

سیرال سایبر در چند قسمت ساخته شده است؟ موضوع آن چیست؟ کدام بازیگران در این مجموعه حضور دارند و تولید چه سالی است؟

دوات آنلاین -سریال سایبر مجموعه ای پلیسی است که به پرونده های اینترنتی می پردازد. این مجموعه برای شبکه 5 ساخته شد و آی فیلم آن را بازپخش می کند.

عکسی از سریال سایبر

خلاصه داستان سریال سایبر

سایبر یک سریال آموزشی است و به کلاهبرداری‌هایی سایبری و اینترنتی می‌پردازد که برای آدم‌های معمولی اتفاق می‌افتد در این سریال هدف افزایش سطح آگامی مردم به جرایم رایانه ای و جلوگیری از سوء استفاده از مدارک و اسناد بانکی افراد میباشد که در هر قسمت یک داستانی را دنبال میکند …

 

به گفته سعید کمانی، تهیه کننده، حدود 80 درصد قصه های این سریال واقعیت دارد، عمده قصه های این سریال از پرونده های واقعی در پلیس فتا بهره گرفته شده است و ما در قصه درگیری ها و مشکلاتی را می بینیم که مردم برای آنها به پلیس فتا مراجعه می کنند.

 

هر چند قسمت از این یک قصه مستقل را روایت می‌کند. البته یک شخصیت مشترک محوری با نام «سروان فروزان» در تمام این داستان‌ها وجود دارد.

عکسی از سریال سایبر

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال سایبر هر روز ساعت 6 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و شما می توانید تکرار آن را در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد تماشا کنید.

 

سریال سایبر چند قسمت است

این سریال به کارگردانی احمد معظمی تولید سال 1395 است و در 12 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال سایبر

بازیگران  سریال سایبر

روح‌ الله کمانی ، قاسم زارع ، نیلوفر شهیدی ، شهروز ابراهیمی ، سجاد دیرمینا ، علیرضا ثانی‌ فر ، سارا منجزی ، علی جلالی، مهرآسا صمدی، سیامک راشدی ، عرفان قاسمی و شهاب شادانی در این مجموعه بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.