2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی فرزانه سهیلی بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک 13

بیوگرافی فرزانه سهیلی بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک 13

اگر می خواهید با زندگینامه فرزانه سهیلی که در سریال طنز پلاک 13 نقش فرناز را بازی کرده آشنا شوید این مطلب را بخوانید.

دوات آنلاین -فرزانه سهیلی بازیگر توانایی است که در سریال پلاک 13 یکی از نقش های اصلی یعنی فرناز را برعهده دارد. بیوگرافی او در ادامه آمده است.

فرزانه سهیلی بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک 13

شروع بازیگری فرزانه سهیلی

فرزانه سهیلی متولد سال 1365 است و در اصفهان به دنیا آمده است. او از کودکی به بازیگری علاقه داشت و از همان سن کم نیز این کار را شروع کرد و در شهر زادگاهش روی صحنه تئاتر رفت. این بازیگر اولین بار که در حضور تماشاچیان به ایفای نقش پرداخت 13 سال بیشتر نداشت و از آن زمان تاکنون به دنبال کسب تجربه های بیشتر است. مخصوصا وقتی از 18 سالگی به تهران آمد و در رشته کارگردانی درس خواند تلاشش را در این حوزه بیشتر کرد.

 

سهیلی از آن بازیگرانی است که علالوه بر استعداد و توانایی های فردی به تحصیلات آکادمیک نیز اعتقاد دارد و به همین دلیل تحصیلات خود را تا مقطع فوق لیسانس ادامه داد.

 

این هنرمند در سریال تبریز در مه به کارگردانی محمدرضا ورزی جلوی دوربین رفت و به این ترتیب اولین تجربه تصویری جدی او رقم خورد. بازی رد فیلمی با نام سرطان در سال 1395 تجربه بعدی سهیلی است. سریال ایراندخت و فیلم صحنه زنی از دیگر آثاری است که این هنرمند در آنها به ایفای نقش پرداخت.

فرزانه سهیلی بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک 13

بازی فرزانه سهیلی در سریال طنز

سریال باخانمان جدی ترین تجربه تلویزیونی فرزانه سهیلی است و او با حضور در این مجموعه نشان داد در حوزه طنز نیز بسیار توانا است. اگر این سریال را دیده باشید حتما یادتان هست این هنرمند نقش نگار را برعهده داشت. نگار زنی باردار بود که شوهرش به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب بود و در این میان خانواده واقعی شوهرش پیدا شدند و اتفاقات زیادی برای این زوج رقم خورد.

 

سهیلی در این سریال به کارگردانی برزو نیک نژاد با بازیگران صاحب نامی مانند حسن پورشیرازی و شهره لرستانی هم بازی بود.

فرزانه سهیلی بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک 13

نقش فرناز در سریال پلاک 13

سریال پلاک 13 از جهات مختلفی قابل توجه است. یکی اینکه بعد از سالها سریال های طنز 9 قسمتی به شبکه 3 بازگشته و دیگر این که بازیگران مطرحی مانند نگار عابدی، شهره سلطانی، امیرحسین صدیق، اردلان شجاع کاوه و ... در آن حضور دارند. این سریال نوعی طنز موقعیت است که شخصیت های مختلفی دارد و یکی از شخصیت های اصلی آن فرناز است که فرزانه سهیلی به خوبی توانسته از عهده آن بربیاید.

 

بد نیست بدانید این بازیگر در فضای مجازی هم فعال است. یکی از دلنوشته های جالب او را بخوانید: من عاشق روزهایی هستم که تصمیم می گیرم هیچ کاری نکنم... تمام کارهای مهم و واجب را انجام ندهم... حتی اگر دلم خواست مسواک هم نزنم ... جمعه های پاییز جان می دهد برای هیچ کار... دراز بکشی. یک سریال تکراری خنده دار ببینی یا یک فیلم فقط سرگرم کننده ! همه ی چیز های چاق کننده را بخوری .. ورزش هم نکنی کالری هم نشماری... هر وقت هم فکری آمد سراغت بگوییی ساکت عزیز جان امروز روز هیچ کار نکردن من است شما هم برو که فردا جوابت را می دهم...

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.