2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال مرز خوشبختی از شبکه آی فیلم

تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال مرز خوشبختی از شبکه آی فیلم

همه اطلاعات اولیه ای را که درباره سریال مرز خوشبختی لازم است بدانید می توانید در این مطلب به دست بیاورید.

دوات آنلاین -سریال مرز خوشبختی ازجمله ساخته های حسین سهیلی زاده است که مانند اکثر سریال های او تماشایی و جذاب است. شبکه آی فیلم این مجموعه بار دیگر پخش می کند.

عکسی از سریال مرز خوشبختی

خلاصه داستان سریال مرز خوشبختی

امیر، جوانى شهرستانى است كه براى تحصیل به تهران آمده است. او به خواهر دوستش كه در یک طلا فروشى كار مى كند علاقه دارد، اما پدر دختر راضى به این وصلت نیست. از سویى دیگر امیر مجبور مى شود در سرقت از طلا فروشى با دوستش "حمید"  همكارى كند. امیر براى جلوگیرى از فروش طلاها توسط حمید، مخفیانه به همراه طلاها از تهران مى‌رود اما ساک حاوى طلاها در شهر محلات با ساک یک روحانى عوض مى‌شود....

عکسی از سریال مرز خوشبختی

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال مرز خوشبختی هر روز ساعت 4 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و شما می توانید تکرار آن را در ساعت های 12 شب و 8 صبح روز بعد تماشا کنید.

عکسی از سریال مرز خوشبختی

سریال مرز خوشبختی چند قسمت است

این سریال که اولین بار در نوروز سال 1396 از شبکه 2 پخش شد در 15 قسمت ساخته شده است اما شبکه تماشا تکرار این مجوعه را در 17 قسمت روانه آنتن کرده بود. آن هم به دلیل تغییر دادن زمان هر قسمت بود.

 

بازیگران سریال مرز خوشبختی

پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمال زاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط خواه، رضا یزدانی، جواد زیتونی و عباس محبوب از جمله بازیرگان سریال مرز خوشبختی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطمه 1400/09/02
من عاشق سریا ل مرز خوشلختی هستم و مرز خوشبخت دوست دارم و دباره هم بگذارید من همیشه مرز خوشبختی نگاه میکنم اکه دوباره هم بگذارید ممنون میشم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.