2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
مریم وحیدزاده بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه کیست

مریم وحیدزاده بازیگر نقش ثریا در سریال سرجوخه کیست

مریم وحیدزاده از بازیگران جوانی است که در سریال سرجوخه نقش ثریا را بازی کرده است با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -ثریا در سریال سرجوخه دختری جوان و در آستانه ازدواج است که اتفاقاتی برای زندگی اش رخ می دهد. این نقش را مریم وحیدزاده بازی کرده است.

مریم وحیدزاده بازیگر نقش ثریا در سریال سرخوجه

مریم وحیدزاده، بازیگری در تئاتر

مریم وحیدزاده بازیگر توانای تئاتر است. اگرچه او را مقابل دوربین کمتر دیده ایم و تا پیش از این نیز تجربه بازی در سریال های تلویزیونی را نداشت اما در عرصه نمایش حضور جدی داشت. او غیر از بازیگری در زمینه گریم نیز فعالیت دارد و علاوه بر این به زبان انگلیسی هم مسلط است و خیلی از پست هایش را در اینستاگرام به انگلیسی می نویسد.

مریم وحیدزاده بازیگر نقش ثریا در سریال سرخوجه

بازی در نقش ثریا

وحیدزاده با بازی در نقش ثریا در سریال سرجوخه اولین کار تلویزیونی اش را تجربه کرده است. ثریا دختری جوان و در آستانه ازدواج است که به پسری به نام غلامرضا با بازی حمیدرضا محمدی علاقه مند است. این دو جوان اگرچه عاشق هم هستند اما مشکلات زیادی سر راه شان قرار دارد و مهم ترین آنها موضوعات اقتصادی و مسئله اشتغال غلامرضا است.

 

حضور وحیدزاده در سریالی به کارگردانی احمد معظمی و همچنین بازی او در کنار بازیگران مطرحی مانند علیرضا اوسیوند که نقش پدر او را در مجموعه سرجوخه ایاف می کند یکی از بهترین فرصت ها برای این بانوی هنرمند است و او از همان ابتدای این سریال نشان داد بازیگری توانا است که به هنر و حرفه خود تسلط دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.