2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سرجوخه واقعی در سریال سرجوخه کیست

سرجوخه واقعی در سریال سرجوخه کیست

ماموران امنیتی سریال سرجوخه به دنبال دستگیری فردی هستند که طراح همه خرابکارها و ترورها است. او کیست؟

دوات آنلاین -سریال سرجوخه مجموعه ای است که بر اساس برخی حوادث واقعی ساخته شده و البته بخش دیگر آن نیز اگرچه دقیقا در واقعیت رخ نداده اما بیانگر حقیقت است. در این میان شخصی پشت پرده همه خرابکارها حضور دارد که از او به عنوان سرجوخه یاد می شود. او کیست؟

عکسی از سریال سرجوخه

صفحه اینستاگرام سیما فیلم با انتشار عکس بالا به نقل از صبح سینما نوشت: از ابتدای شروع سریال سرجوخه ، نیروهای اطلاعاتی از شخصیتی یاد می‌کردند که تنها یک تصویر نقاشی شده از او در مقر شهید مغزیان نصب شده بود. هدف ماموران امنیتی دستگیری این فرد بود که از او به عنوان «سرجوخه» نام برده می‌شد.

 

یوری گال؛ نام اصلی سرجوخه

ماهیت سرجوخه چیست و او چه کرده که نیروهای اطلاعاتی ایران در پی او هستند؟

 

تا اینجای سریال مشخص شده که نام اصلی «سرجوخه» یوری گال است. «یوری گال» رئیس میز ایران در موساد است که در سریال سرجوخه محور تمام خرابکاری‌ها و ترورها قرار می‌گیرد. ترورهایی که موساد بعضاً مسئولیت آن را به عناوین مختلف پذیرفته است!

 

جنگ اطلاعاتی ایران و اسراییل مدت زیادی است که شروع شده؛ این جنگ وقتی شکل پیچیده‌تری به خود می‌گیرد که وارد حوزه عملیات روانی شود. این گونه است که اسراییل مینی‌سریال «تهران» را می‌سازد و ایران نیز در پاسخ، سریال سرجوخه و «خانه امن» را علیه موساد تولید میکند؛ خرابکاری صنعتی، ترور دانشمندان ایرانی، انفجار و آتش سوزی و تلاش برای ایجاد بحران‌های مصنوعی در مانیفست موساد علیه ایران تعریف شده است.

 

«سرجوخه» به دنبال تبیین کارکرد مهندسی اجتماعی موساد و پاسخ به این پرسش است که موساد این عملیات تروریستی را چگونه سازماندهی می‌کند؟ و از چه کسانی (آگاه و یا ناآگاه) برای اجرای آنها بهره می‌برد؟

 

عنصر «آگاهی» می‌تواند جامعه را در مقابل ویروس‌های مرگبار مقاوم کند. آنچه در اتاق فکر موساد با طبقه‌بندی سّری مصوب می‌شود را می‌توان با تولید فیلم سوزاند! ساکنان این اتاق وقتی با آگاهی توده‌ها مواجه شده و نتوانند منویات خود را عملی کنند، مجبور می‌شوند در همان اتاق‌های فکر محبوس شده و صرفاً نظریه‌پردازی کنند!

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.