2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
زن میانسال قبل از مرگ قاتلش را لو داد

زن میانسال قبل از مرگ قاتلش را لو داد

این زن تنها به خاطر اختلافات مالی با مردی جوان توسط او به کام مرگ کشانده شد.

دوات آنلاین -زن میانسال که قربانی اختلاف حساب با مرد آشنا شده بود، قبل از مرگ نام قاتل را فاش کرد.

 

به نوشته روزنامه جام‌جم، شامگاه ۱۷ مهر امسال زن جوانی در یکی از محله‌های شهرستان بندرگز استان گلستان صدای فریاد و کمک‌خواهی زن همسایه اش را شنید، به ماجرا مشکوک شد و وقتی از روی دیوار به خانه ویلایی زن ۵۴ ساله همسایه نگاهی انداخت و او را صدا زد وجوابی نشنید.

 

او به ماجرا شک کرد و به پلیس خبر داد. در ادامه ماموران کلانتری برای بررسی ماجرا به محل اعزام شده و با دستور قضایی وارد خانه شدند.

 

وسایل خانه به هم ریخته بود و جسد این زن در حالی که با ضربه‌های جسم سخت به سرش مرده بود، در گوشه خانه قرار داشت. سرقتی از خانه صورت نگرفته بود و احتمال قتل با انگیزه اختلاف مطرح شد.

 

ماموران به تحقیق از زن همسایه پرداختند که او عنوان کرد؛ این زن به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد و در التماس‌هایش نام مردی را تکرار می‌کرد.

 

دستگیری قاتل

کارآگاهان تحقیقات را روی این نام متمرکز کرده و مرد ۳۵ ساله‌ای را که از آشنایان مقتول و با این نام بود،  شناسایی و بازداشت کردند.

 

این مرد در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: مدت‌ها قبل به طور اتفاقی با این زن آشنا شدم. او پولی داشت و می‌خواست سرمایه‌گذاری کند که با هم وارد مراوده‌های مالی شدیم. اما بعد از مدتی دچار اختلاف شد و او پولش را خواست. آن شب به خانه‌اش رفتم تا با او حرف بزنم. دوباره دعوایمان شد. عصبانی شدم و با آچاری که همراهم بود ضربه‌ای به وی زدم که باعث ‌مرگش شد.

 

سرهنگ مهدی مهدوی‌نیا، فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز استان گلستان در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم به قتل، او در بازداشت به سر می‌برد و با حضور در محل جنایت صحنه قتل را بازسازی کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.