2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
طلبکار انگشت بدهکار را قطع کرد

طلبکار انگشت بدهکار را قطع کرد

ضارب تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و این در حالی است که به‌گفته پزشکان انگشت قطع شده شاکی قابل پیوند نیست.

دوات آنلاین -طلبکار انتقام‌جو با چاقو به بدهکار حمله و انگشت شست او را قطع کرد.

 

به نوشته روزنامه همشهری، چند روز قبل گزارش یک درگیری خونین به پلیس تهران اعلام شد و مأموران راهی محل درگیری شدند. به‌گفته شاهدان سرنشینان یک دستگاه پژو 206که 2 پسر جوان بودند به سمت پسری هجوم برده و او را به‌شدت زخمی کرده بودند. پسر زخمی که انگشت شست او قطع شده بود به بیمارستان انتقال یافته بود و در این شرایط مادر وی راهی کلانتری شد تا به طرح شکایت از ضاربان بپردازد.

 

او گفت: پسرم در حال عبور از خیابان بود تا به خانه برگردد اما ناگهان 2 نفر که سوار بر پژو بودند به سمت وی حمله ور شدند. آنها بینی پسرم را شکستند و با چاقو انگشتش را قطع کردند. به همین دلیل از ضاربان شکایت دارم و درخواستم این است که مجازات شوند.

 

با مطرح شدن این شکایت، پرونده پیش روی قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران قرار گرفت. با دستور وی، گروهی از مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند و طولی نکشید که صاحب خودروی پژو شناسایی و دستگیر شد.

 

جزییات ماجرا

او در بازجویی‌ها جزئیات بیشتری از درگیری خونین شرح داد و گفت: من نقشی در ضرب و شتم شاکی ندارم و دوستم به سمت او هجوم برد.

 

وی ادامه داد: ماجرا از این قرار بود که شب حادثه به همراه دوستم به نام وحید از مهمانی برمی‌گشتیم که در خیابان به‌صورت اتفاقی شاکی را دیدیم. شاکی از دوستان وحید بود و من هم او را دورادور می‌شناختم. وحید به محض اینکه شاکی را دید از من خواست توقف کنم. بعد از ماشینم پیاده شد و به سمت شاکی رفت. وحید می‌گفت که چند وقت قبل به شاکی تعدادی ضبط خودرو داده تا برایش بفروشد اما او پولش را پرداخت نکرده و حتی حاضر نشده که اجناسی که گرفته بود را پس بدهد. او با دیدن شاکی به سمتش رفت و پس از لحظاتی درگیری میان آنها شکل گرفت و وحید به سمت شاکی حمله‌ور شد و او را زخمی کرد. گرچه من سعی کردم با میانجیگری به دعوای آنها خاتمه بدهم اما تلاشم موفقیت‌آمیز نبود. پس از آنکه دیدم شاکی زخمی شده است از ترسم فرار کردم.

 

بعد از تحقیق از جوان پژو سوار، بازپرس جنایی برای وی قرار قانونی صادر کرد و ضارب نیز که هویت وی مشخص شده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. این در حالی است که به‌گفته پزشکان انگشت قطع شده شاکی قابل پیوند نیست.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.