2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال دریایی ها چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال دریایی ها چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

خلاصه داستان سریال دریایی ها، بازیگران، تعداد قسمت ها و زمان پخش و تکرار آن در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال دریایی ها از ساخته های سیروس مقدم است که مسعود و مهران رسام آن را برای شبکه 5 تهیه کردند و اکنون شبکه آی فیلم این مجموعه را بازپخش می کند.

 

خلاصه داستان سریال دریایی ها

در سریال دریایی ها، امید، افسر سوم یک کشتی و عاشق دریا و دریانوردی است. او مثل همیشه برای مرخصی از عرشه کشتی به خانه باز می‌گردد؛ اما این‌ بار، ملاقات با دختری به نام آرزو که برای شرکت در امتحان کنکور مهمان همسایه آنها شده، احساس تازه‌ای را در او به وجود می‌آورد. احساسی که پیش از این تجربه‌اش نکرده است ... .

 

آرزو، دختری است که از روستایی در شمال کشور برای شرکت در آزمون سراسری به تهران می آید و در منزل برادرش ساکن می شود. در همسایگی برادرش پسری به نام «امید» زندگی می کند. برخورد آرزو با او در محله باعث ایجاد علاقه و خواستگاری امید از او می شود؛ البته این ماجرایی معمولی است که کارگردان با دیدی خاص به آن پرداخته است . فضای کلی اثر رمانتیک ، شاعرانه و عاطفی است که البته در قالب اثر جا نیفتاده و بسیار سطحی جلوه می کند. این فضا در دیالوگ هایی که میان قهرمانان اثر رد و بدل می شود، نمود عینی می یابد. خانواده آرزو، در عین این که روستایی هستند؛ اما روشنفکر و آزاد اندیش اند و این نکته ای مثبت است که خانواده ها باید دست از سنتهای غلط بردارند و روشهای خوب گذشتگان را در قالبی تازه ، اما درست اجرا کنند؛ چون هر چه قدیمی است ، بد نیست و هر چه جدید است خوب نیست و برعکس ؛ بلکه ادغام اندیشه های نو با عادات خوب قدیمی می تواند گامی موثر در ایجاد تفکرات نو در عرصه روابط اجتماعی و خانوادگی باشد.

عکسی از سریال دریایی ها

تعداد قسمت های سریال دریایی ها

این سریال که تولید سال 1381 است در 26 قسمت ساخته شد و هر قسمت حدود 45 دقیقه است.

عکسی از سریال دریایی ها

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال دریایی ها هر روز ساعت 4 بعد از ظهر، 12 شب و 8 صبح از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود و شما می توانید برای تماشای آن برنامه ریزی کنید.

عکسی از سریال دریایی ها

بازیگران سریال دریایی ها

پژمان بازغی، پروانه معصومی، رضا عطاران، مرجان شیرمحمدی، مرحوم مهدی فتحی، داریوش ارجمند، مریلا زارعی، نعمیه نظام دوست و سان درخشانی در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.