2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال همه خانواده من از شبکه آی فیلم

تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال همه خانواده من از شبکه آی فیلم

اطلاعات کامل درباره سریال همه خانواده من را که پخش مجدد آن در دستور کار شبکه آی فیلم قرار گرفته است، اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال همه خانواده من به کارگردانی داریوش فرهنگ مجموعه ای مفرح است که شبکه آی فیلم آن را بازپخش می کند. این سریال تعداد قسمت های زیادی ندارد اما تماشای آن خالی از لطف نیست.

عکسی از سریال همه خانواده من

خلاصه داستان سریال همه خانواده من

داستان این سریال درباره دو خانواده کاشانی است که یکی از این دو خانواده در کار گلاب و دیگری در کار فرش است اما پیدا شدن تعهد نامه ای که ۴۰ سال پیش توسط بزرگ این دوخانواده تنظیم شده است ماجراهایی را برای اعضای این خانواده ها به وجود می آورد.

عکسی از سریال همه خانواده من

همه خانواده من چه ساعتی پخش و تکرار می شود

سریال همه خانواده من روزانه در سه نوبت روانه آنتن شبکه آی فیلم می شود. پخش اصلی آن در ساعت 5 بعد ازظهر است و در ساعت های یک بامداد و 9 صبح روز بعد می توانید تکرار آن را تماشا کنید.

 

سریال همه خانواده من چند قسمت است

این سریال که تولید سال 1392 است اولین بار در نوروز سال 93 از شبکه سه پخش شد و در مجموع 13 قسمت دارد.

عکسی از سریال همه خانواده من

بازیگران سریال همه خانواده من

فرهاد آئیش، پرویزفلاحی پور، محمد عمرانی، فریده سپاه منصور، ارژنگ امیر فضلی، کاوه خداشناس، هدی زین العابدین، ناصر گیتی جاه، افسانه ناصری، منوچهر علیپور، خسرو احمدی، شکوفه هاشمیان، فرحناز منافی ظاهر، مسعود سخایی، مریم سرمدی، علی دستان پور، علیرضا عسگری و آندرانیک خچومیان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.