2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دستگیری قاتل فراری بعد از 19سال

دستگیری قاتل فراری بعد از 19سال

متهم سال 81 در یک درگیری خونین مردی جوان را از پا درآورده و گریخته بود.

دوات آنلاین -مردی که 19سال قبل در جریان درگیری در ارگ جدید بم مرد دیگری را با ضربات چاقو به قتل رسانده و در این سال‌ها به‌صورت مخفیانه زندگی می‌کرده سرانجام دستگیر شد.

 

به گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده از سال 81، به‌دنبال درگیری مرگبار 2 نفر در ارگ جدید بم آغاز شد. در این درگیری مردی ۳۵ساله با ضربات چاقو به قتل رسید و از همان زمان دستگیری قاتل که اهل یکی از روستاهای شهرستان نرماشیر بود در دستور کار پلیس قرار گرفت. با وجود تحقیقات گسترده پلیس اما قاتل فراری هیچ ردی از خود به جا نگذاشته و معلوم نبود در کجا مخفی شده است.

 

با این حال تحقیقات در این‌باره ادامه یافت تا اینکه بعد از 19سال سرانجام مخفیگاه قاتل شناسایی و او در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

 

غافلگیری قاتل فراری

سردارعبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در این‌باره گفت: با توجه به متواری شدن قاتل به یکی از استان‌های همجوار، روند پی‌جویی‌های پلیسی برای دستگیری این قاتل مدت زمان زیادی به طول انجامید اما درنهایت چند روز قبل اخباری مبنی بر مخفی شدن این متهم در شهرستان نرماشیر به‌دست آمد.

 

وی ادامه داد: با توجه به نامشخص بودن مخفیگاه قاتل در محدوده باغات کشاورزی در یکی از روستاهای شهرستان نرماشیر، تیمی از مأموران پلیس امنیت این شهرستان با انجام یک‌سری تحقیقات تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را پس از ۱۹سال فرار دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه این قاتل از دستگیری‌اش، آن هم پس از 19سال فرار غافلگیر شده بود، گفت: هرچند که ممکن است فرد یا افراد مجرم پس از انجام جرم به هر شیوه‌ای به‌دنبال فرار از قانون باشند اما پرونده این افراد هیچ‌گاه بسته نخواهد ماند و به‌منظور احقاق حق شهروندان هرگونه جرمی با تمام توان پیگیری خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.