2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سریال دلدادگان چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال دلدادگان چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال جذاب و دیدنی دلدادگان که اتفاقا سریالی طولانی است و قسمت های زیادی دارد روزانه سه بار از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود.

دوات آنلاین -سریال دلدادگان را در زمان پخش اصلی از شبکه 3 دیده بودید؟ اگر نه می توانید آن را از طریق شبکه آی فیلم دنبال کنید. این مجموعه ساخت منوچر هادی آنقدر جذاب هست که حتی آنهایی که قبلا آن را تماشا کرده اند یک بار دیگر تکرار آن را دنبال کنند.

عکسی از سریال دلدادگان

خلاصه داستان سریال دلدادگان

سریال دلدادگان در سه فصل ساخته شده که پشت سر هم و پیسوته نمایش داده می شود. در فصل های اول و سوم وقایع در زمان حال می گذرد و در فصل دوم ما با گذشته شخصیت ها و اتفاقاتی که پیش از انقلاب اسلامی برای آنها رقم خورده بود آشنا می شویم.

 

این سریال مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. در فصل اول ما با افسانه و دخترش از یک سو و مالک و خانواده اش از سوی دیگر آشنا می شویم و در فصل دوم می بینیم فرزانه یک دختر جاه‌طلب و پر از آرزوهای دور و دراز است که عاشق یک جوان ساده و جاهل مسلک به نام مالک می‌شود. مالک به‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند. در همین زمان جوان دیگری به نام نادر که ظاهراً صاحب یک شیرینی‌فروشی است اما در اصل یک عنصر امنیتی و وابسته به ساواک است وارد این محل می‌شود و به فرزانه دل می‌بندد و ... در فصل سوم ارتباط همه این شخصیت ها با هم مشخص و رازها برملا می شود.

عکسی از سریال دلدادگان

تعداد قسمت های سریال دلدادگان

همان طور که گفته شد سریال دلدادگان در سه فصل ساخته شده است. این مجموعه تولید سال 1396 است. فصل اول آن 25 قسمت دارد. فصل دئم این سریال در 15 قسمت پخش می شود و در نهایت فصل سوم را در 20 قسمت تماشا می کنیم. یعنی در مجموع دلدادگان در 60 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

این مجموعه هر شب ساعت ساعت ۲۲ از آی‌فیلم فارسی پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۶ صبح و ۱۴ روز بعد روی آنتن می‌رود. البته باید این نکته را هم متذکر شد که دلدادگان پنج شنبه شب ها پخش نمی شود و طبیعی است که روز بعد یعنی جمعه هم تکرار نداشته باشد اما هر جمعه شب می توانید قسمت جدید آن را مشاهده کنید.

عکسی از سریال دلدادگان

بازیگران سریال دلدادگان

این سریال به تهیه کنندگی ایرج محمدی توانست جمعی از بازیگران پیشکسوت و جوان را در کنار هم قرار بدهد. لیندا کیانی، آرش مجیدی، سامان صفاری، پانته آ بهرام، مهدی صبایی، افسانه ناصری، سیروس همتی، حمید گودرزی، مسعود رایگان، سمیرا حسن‌پور، شاهرخ استخری، ملیکا شریفی نیا، مهرانه مهین ترابی، رویا میرعلمی، علی سخنگو، مسعود دلخواه، پویا امینی، سانیا سالاری، اشکان منصوری، مهناز خوشخو، سجاد قراگزلو، مجید صیادی، سامان لونی، علیرضا استادی، پویا کرمی، بیژن سیفان، حسین دالمن و ترنم کرمانیان در دلدادگان بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/12/11
فصل دوم را اصلا دوست ندارم کاش خیلی زود فصل سوم رو بگذارن
آلان محمدنژاد 1402/04/07
من دو بار این سریال رو تو آی فیلم دنبال کردم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.