2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال پناه آخر چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال پناه آخر چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال پناه آخر روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است. اطلاعات کامل درباره این مجموعه را مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال پناه آخر به کارگردانی داریوش یاری نخستین بار در سال 1398 همزمان با اربعین از شبکه یک پخش شد و اکنون شبکه آی فیلم تصمیم به بازپخش آن گرفته است.

عکسی از سریال پناه آخر

خلاصه داستان سریال پناه آخر

این سریال با مضمونی از اختلاف میان دو برادر که باعث مهاجرت یکی از آنها از ایران شده، آغاز می شود و با ورود پسر برادر مهاجرت کرده برای کشف حقیقت عاشورایی شکل می گیرد و انتخاب میان حقیقت و منفعت فردی روزهای سختی را برای این خانواده رقم می‌زند.

عکسی از سریال پناه آخر

تعداد قسمت های سریال پناه آخر

سریال پناه آخر در 10 قسمت ساخته شده است. این مجموعه نگاه و داستانی نو و جالب توجه دارد و حتی اگر آن را قبلا دیده اید بد نیست یک بار دیگر به تماشای آن بنشینید.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال پناه آخر هر زو ساعت 5 بعد از ظهر روی آنتن شبکه آی فیلم می رود و تکرار آن را می توانید رد ساعت های یک بانداد و 9صبح روز بعد تماشا کنید.

عکسی از سریال پناه آخر

بازیگران سریال پناه آخر

بیژن امکانیان، کاوه خداشناس، عباس غزالی، افسر اسدی، امین زندگانی، حدیث میرامینی، سیما خضرآبادی، تبسم هاشمی، کاظم هژیرآزاد و محمدمهدی فقیه منفرد در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.