2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال پریدخت؛ تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال پریدخت؛ تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال پریدخت در چند قسمت ساخته شده است و چه ساعت هایی از شبکه آی فیلم پخش می شود؟ تکرار آن چه زمانی است؟

دوات آنلاین -سریال پریدخت از جمله سریال های تاریخی خوش ساخت است که تاکنون باهرا روی آنتن رفته و اکنون شبکه آی فیلم تصمیم به بازپخش این سریال گرفته است.

 

موضوع سریال پریدخت

پریدخت دختر یکی از معتمدین بازار، چند روزی از "نصرت" پسر پهلوان ده که به خاطر اجرا نکردن فرمان تیر از حادثه گوهر شاد فرای و زخمی شده است پرستاری می‌کند. نصرت و پریدخت عاشق هم می‌شوند و با هم ازدواج می‌کنند. "نادر" دوست قدیمی نصرت و پسر خان به او کمک می‌کند تا  از این مخمصه رها شود اما در این بین عاشق پریدخت می‌شود...

 

داستان سریال از سال ۱۳۱۴ و در جریان واقعه مسجد گوهرشاد شروع می‌شود، در مقطعی از سال ۱۳۲۰ جریان پیدا می‌کند و در سال ۱۳۳۴ ادامه می‌یابد.

عکسی از سریال پریدخت

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال پریدخت هر روز ساعت 7 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار این سریال در دو نوبت در ساعت های 3 بامداد و 11 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال پریدخت

سریال پریدخت چند قسمت است

این سریال تولید سال 1386 است و سامان مقدم آن را کارگردانی کرده است. این مجموعه در 12 قسمت ساخته شده است.

 

شما حتی اگر این مجموعه را قبلا هم دیده باشید تماشای دوباره اش خالی از لطف نیست. به ویژه آن که بازیگران مطرحی در آن حضور دارند. در این سریال لیلا حاتمی در نقش پریدخت، علی مصفا در نقش نادر، کامبیز دیربازدر نقش نصرت، داریوش ارجمند در نقش پهلوان بازی کرده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.