2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
یک پیشنهاد متفاوت و عاشقانه برای سورپرایز کردن همسر

یک پیشنهاد متفاوت و عاشقانه برای سورپرایز کردن همسر

می خواهید همسر خود را سورپرایز کنید؟ یک روان شناس پیشنهادی متفاوت و بسیار عاشقانه برای شما دارد که تاثیر بسیار بزرگی خواهد داشت.

دوات آنلاین -چگونه همسر خود را سورپرایز کنیم، آن هم یک شگفتانه عاشقانه که او را از صمیم قلب خوشحال کند  و تاثیر جادویی داشته باشد. صدیقه معدنی، کارشناس‌ ارشد روان ‌شناسی در یادداشتی در خراسان شما را راهنمایی کرده است:

 

با کلمات می‌توان احساسات را یکپارچه‌تر و منسجم‌تر بیان کرد. شاید چون فرصت اندیشیدن و  ویرایش برای انتخاب بهترین کلمات توصیف کننده مکنونات قلبی‌مان درباره شخص مدنظر را داریم.

با نوشتن نامه ای عاشقانه همسر خود را سورپرایز کنید

 چرا نامه عاشقانه بنویسیم؟

 نامه فرصتی است که شما می‌توانید در کمال ادب و احترام، در کمال آرامش و آسایش آن چه را در دل دارید، از فردی که دوستش دارید، بخواهید. نامه این فرصت را به شما می‌دهد که تمام نادیده‌های زندگی، تمام ناشنیده‌های زندگی و تمام ناگفته‌های زندگی را که در دل‌تان است، به زبان بیاورید و آن‌ها را با شریک زندگی‌تان در میان بگذارید. نامه این مزیت را دارد که بارها و بارها قبل از تقدیم آن به همسر، می‌توانید آن را ویرایش کنید تا مفهوم را در کامل‌ترین حالت ممکن به او برسانید.

 

پیشنهاد: چگونه روز عاشقانه برای خود و شوهرمان بسازیم

 

در نامه عاشقانه برای همسر چه بنویسیم؟

احتمالا می‌پرسید در یادداشت عاشقانه بهتر است به چه مواردی اشاره کنیم؟ در ادامه به این سوال، پاسخ خواهیم داد. قبل از هر چیز، تمامی تعارفات و فکرهای از پیش تعیین شده را کنار بگذارید و شروع کنید به نوشتن نامه‌ای که فکر می‌کنید بیشترین تاثیر را بر همسرتان می‌گذارد. هر نکته اخلاقی خوب، هر زیبایی صوری و اندامی و هرچه را که در چشمان‌تان زیباست، روی کاغذ بیاورید.

 

با قدردانی شروع کنید

نامه را با قدردانی از خوبی‌ها، توجهات و محبت‌های همسرتان شروع کنید. یادتان باشد که عشق، متقابلا یعنی سپاس‌گزاری، یعنی تحسین انسان دیگر به چشم یک عاشق. پس تا می‌توانید از او سپاس‌گزاری کنید به خاطر همه زحماتی که در زندگی می‌کشد و بعد سعی کنید این مفاهیم را با ادبیات درهم بیامیزید و حتی این‌گونه بنویسید: «ممنون که مرا در چشمان خودت جای دادی، وقتی می‌خندی برایت می‌میرم. طرح لبخند تو پایان پریشانی‌هاست عزیز دلم» و بدین شکل می‌توانید قربان صدقه‌هایتان را تاثیر گذارتر جلوه دهید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین روش ها برای ابراز عشق به همسر

 

آینده را با هم به تصویر بکشید

بنویسید که رویاهای من با کمک و همراهی تو تحقق می‌یابد. این بیانگر تداوم عشق و حس دلگرمی و وفاداری است. مثال بارز ترسیم آینده با همسر از تولد فرزندان تا ازدواج آن‌ها و نوه‌دار شدن‌تان است. با جملاتی همچون: «روزی را می‌بینم که تولد بچه‌هامون رو جشن می‌گیریم و چقدر خوب است که مادر آن بچه‌ها تو باشی.»

برای سورپرایز کردن خاص و عاشقانه همسر خود چه کار کنیم

سورپرایز با خاطره ‌بازی

خاطرات نقش موثری در برانگیختن احساسات دارند. سعی کنید در نامه‌های عاشقانه‌تان تا می‌توانید خاطره بازگو کنید. خاطره‌های خوب را به یاد معشوقه‌تان بیاورید و هرقدر که می‌توانید از جزئیات آن خاطره برای او بگویید و به او قول دهید تا زنده هستید، بارها و بارها این خاطرات خوب را برای او تکرار می‌کنید و از او برای خلق این خاطرات سپاس گزاری کنید. این کار باعث می‌شود تمام ذهن معشوق‌تان منعطف به نقاط مثبت زندگی‌تان شود و این امر به لحاظ روانی تاثیرات به شدت مثبتی را روی روح و روان مخاطب نامه عاشقانه شما یعنی همسرتان خواهد گذشت.

 

روان شناسی: چه کار کنیم همسرمان به ما توجه کند

 

از عناوین عاشقانه مختلف کمک بگیرید

همسرتان را در قسمت‌های مختلف نامه عاشقانه مثلا قسمت قدردانی، ترسیم آینده و بیان درخواست فعلی‌تان با عناوین جداگانه یاد کنید. مثلا «بهترینم» در قسمت قدردانی، «مایه آرامش من»، برای قسمت ترسیم آینده و واژه «عزیز دلم» برای بیان درخواست خود.

 

 توصیه ‌ای متفاوت برای سورپرایز عاشقانه

در نوشتن از دو رنگ استفاده کنید و آن جا که نام معشوق و واژه دوستت دارم را می‌خواهید بنویسید از رنگ قرمز که تحریک‌کننده احساسات است، کمک بگیرید. پس همیشه به یک مداد یا خودکار قرمز در نامه عاشقانه نیاز است تا اثر نامه شما را به لحاظ روانی چند برابر کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.