2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
چگونه روز عاشقانه برای خود و شوهرمان بسازیم

چگونه روز عاشقانه برای خود و شوهرمان بسازیم

تکنیک های ساختن یک روز عاشقانه در زندگی مشترک را در این مطلب یاد بگیرید.

دوات آنلاین -صبح‌ها هنگام بیدار شدن به عنوان یک خانم، اولین چیزی را که به خاطر می‌آورید، انجام فهرست کارهای روزانه است، از شستن لباس‌ها و آماده کردن بچه‌ها گرفته تا پخت‌و‌پز و اگر شاغل باشید هم کارهای شرکت و ... . اما گاهی شما مهم‌ترین مسئله را فراموش می‌کنید و آن نزدیک‌ترین فرد در کنار شماست. اگرچه بیشتر زوج‌ها سعی می‌کنند در طول روز باهم در ارتباط باشند، شب‌ها برای بیرون رفتن برنامه‌ریزی کنند و ... اما کیفیت ارتباط‌شان را در شروع روز فراموش می‌کنند. صبح‌ها مهم‌ترین زمان برای ابراز عشق به شوهر و سپس ادامه کارها با انرژی مضاعف است. در ادامه ما به نقل از خراسان کارهایی را به شما پیشنهاد می‌دهیم که می‌توانید با انجام آن‌ها در ارتباط با همسرتان در کنار داشتن یک روز خوب و پر انرژی، عشق‌تان را عمیق‌تر کنید.

کارهایی که باعث می شود روز شما عاشقانه شروع شود

بگویید صبح‌ بخیر

شاید موضوع خیلی ساده‌ای باشد اما تاثیر بسیار زیادی دارد. اغلب ما در ارتباط با دیگران، دوستان و همکاران این رفتار را به کار می‌بریم و سلام و صبح بخیر می‌گوییم اما چرا همسرمان را در این موضوع فراموش می‌کنیم؟ انجام این کار به هردو شما این حس را می‌دهد که برای هم عادی نشده‌اید.

 

روان شناسی: بهترین روش ها برای ابراز علاقه و عشق به همسر

 

روز عاشقانه با صرف صبحانه در کنار هم

شاید کمی زودتر بیدار شدن سخت باشد اما اگر شما ۱۰ دقیقه هم زودتر از خواب بیدار شوید و با شوهرتان صبحانه یا حتی یک فنجان قهوه میل کنید؛ این کار برای شما به یک عادت روزمره تبدیل می شود و رابطه شما را بهتر می کند.

برای ساختن یک روز عاشقانه برای خود و همسرمان چه کارهایی باید انجام بدهیم

تحسین‌کردن بعد از بیدار شدن

سعی کنید زمانی که از خواب بیدار می‌شوید از هرچیز ساده و کوچکی در ارتباط با هم تعریف کنید. مثلا این‌که چقدر امروز زیبا هستی و ... . قدردانی کردن و ستایش کارهای همسر‌تان هنگام صبح باعث می‌شود در طول روز آن را به خاطر بیاورد و این انرژی مثبت به او احساس ارزشمندی و اعتماد به نفس می‌دهد.

 

از بین بردن ناامیدی با 5 دقیقه صحبت

اگر احساس کردید شوهرتان نیاز دارد که با شما صحبت کند، حداقل ۵ دقیقه پیش از رفتن به سراغ کارهای‌تان با او حرف بزنید و اجازه دهید از ناراحتی‌هایش برای‌تان بگوید و بعد به سراغ کارهای روزانه‌تان بروید؛ در این صورت حال هردوی‌تان بهتر خواهد شد.

 

بدانید: برای احساس خوشبختی در زندگی ‌مشترک چه کنم

 

شروع عاشقانه روز با نگاه کردن به یکدیگر

در روزهای ابتدایی زندگی به خاطر دارید که نمی‌توانستید چشم از هم بردارید؟ نگاه کردن بخش مهمی از عشق دو نفر است. حتی اگر فرصت ندارید، زمان کوتاهی را باهم صحبت و به هم نگاه کنید زیرا در طول روز در کنار هم نخواهید بود.

 

خنداندن همدیگر برای کاهش استرس

هنگام بیدار شدن و صرف صبحانه سعی کنید حتی اگر جوک بلد نیستید با گفتن کلماتی همسرتان را بخندانید، این موضوع استرس شروع یک روز کاری را کم و رابطه شما را پرشورتر می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.