2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال ستاره حیات چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال ستاره حیات چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال ستاره حیات در حالی روی آنتن شبکه آی فیلم می رود که در پخش اصلی بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

دوات آنلاین -سریال ستاره حیات یک سریال اکشن پزشکی است که نمونه های خارجی زیادی از آن سریال داریم. این مجموعه که ابتدا از شبکه 3 پخش شد اکنون در جدول برنامه های شبکه آی فیلم قرار گرفته و روزانه در سه نوبت پخش و تکرار می شود.

عکسی از سریال ستاره حیات

خلاصه داستان سریال ستاره حیات

ستاره حیات، یک سریال اکشن پزشکی مانند سریال خارجی پرستاران و چندین نمونه مشابه دیگر. وقایع این سریال به یک پایگاه اورژانس مربوط می شود. مسئول این پایگاه سلیمان میلانی نام دارد و زندگی خصوصی او به همراه همسر و فرزندانش موضوعی است که در طول سریال پیگیری می شود. علاوه بر آن ما در هر قسمت شاهد یکی دو ماموریت دشوار تکنسین های اورژانس نیز هستیم که قصه آن در همان قسمت به پایان می رسد.

عکسی از سریال ستاره حیات

تعداد قسمت های سریال ستاره حیات

این سریال تولید سال 92 است و جواد ارشاد کارگردانی آن را برعهده داشت. این مجموعه با مشارکت اورژانس و  شبکه سه در 13 قسمت ساخته و پخش شد البته اگر امکانات مالی فراهم بود احتمال داشت تعداد قسمت های ستاره حیات افزایش پیدا کند.

 

فریبا توکلی، تهیه ‌کننده این مجموعه تلویزیونی در زمان پخش نخستین آن خبر داده بود قفصل دوم سریال نیز ساخته می شود اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد.

عکسی از سریال ستاره حیات

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال ستاره حیات هر روز ساعت 6 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و ساعت های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد برای تکرار آن در نظر گرفته شده است.

 

بازیگران سریال ستاره حیات

در این مجموعه مهییج و جذاب حسین محجوب، کامران تفتی، نیما رییسی، بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، نسیم ادبی، فرخ نعمتی، سوگل طهماسبی، فریبا متخصص، فرهاد بشارتی، فرزاد حاتمیان، محمد عمرانی، هما ارشاد، الهام جعفرنژاد، صفا آقاجانی، محسن افشار، سینا کرمی، مهدی نوری، مهدی باطبی، آرش میراحمدی، علیرضا برزگر، حمیدرضا هدایتی و محبوبه بیات بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.