2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
معرفی سریال میدان سرخ؛ تعداد قسمت ها و خلاصه داستان

معرفی سریال میدان سرخ؛ تعداد قسمت ها و خلاصه داستان

سریال میدان سرخ چه روزهایی پخش می شود؟ داستان آن چیست و کدام بازیگران در آن بازی کرده اند؟ این سریال چند قسمت دارد؟

دوات آنلاین -سریال میدان سرخ با توجه به ستاره‌هایی که دارد و فضای معمایی آن  شانس بالایی برای جلب توجه مخاطبان دارد. این مجموعه در زمان تولید به دلیل تغییر کارگردان و زمزمه‌هایی درباره توقیف، با حاشیه‌هایی مواجه شد و نام سریال را بر سر زبان‌ها انداخت.

 

دعوای گانگسترها در سریال میدان سرخ

خراسان نوشت: در خلاصه داستان رسمی سریال میدان سرخ آمده است: «میدان سرخ داستان زنی تنها به نام شیداست که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می‌شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام‌های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می‌شود، غافل از آن که پایان این بازی، خونبار خواهد بود.»

 

 قصه این سریال درباره دو گروه گانگستر است.  آن‌ها که کارشان قاچاق مواد مخدر است با یکدیگر درگیر می‌شوند و مبارزه می‌کنند. طبق آن چه از داستان سریال و تیزر آن برمی‌آید، «میدان سرخ» فضایی اکشن و معمایی دارد، بنابراین احتمالا با کار متفاوت و جذابی روبه‌رو خواهیم بود. البته همه چیز بستگی به نتیجه کار بهرام بهرامیان و ابراهیم ابراهیمیان دارد. باید دید قصه چطور به تصویر کشیده شده و آیا تغییرات کارگردان سریال تاثیری روی کیفیت سریال گذاشته است.

عکسی از سریال میدان سرخ

یک سریال با 3 کارگردان

کارگردان اصلی سریال میدان سرخ ابراهیم ابراهیمیان است. او کارنامه بلندبالایی ندارد و تا به حال فیلم‌هایی مانند «پیلوت»، «آااادت نمی‌کنیم» و «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» را ساخته است. ابراهیمیان با «میدان سرخ» وارد نمایش خانگی شد و اولین سریالش را جلوی دوربین برد. پس از مدتی، این کارگردان به دلیل تولید فیلم سینمایی خود از گروه جدا شد و بهرام بهرامیان کارگردانی ادامه فصل اول و تولید فصل دوم آن را برعهده گرفت.

 

این کارگردان تا به حال در تلویزیون سریال‌سازی را تجربه کرده است و مجموعه‌هایی مانند «مشق عشق»، «ساعت شنی»، «سقوط یک فرشته»، «جاده قدیم» و «از یادها رفته» را برای تلویزیون ساخته است.

 

 از میان این آثار، «مشق عشق» جزو سریال‌های محبوب و موفق تلویزیون بوده و «ساعت شنی» به دلیل موضوع تازه‌اش، پخش پرسروصدایی داشت و مورد ممیزی نیز قرار گرفت. بهرامیان فیلم‌های «آل»، «پریناز» و فیلم توقیف‌شده «آینه شمعدون» را نیز در کارنامه دارد.

 

اکنون او با اولین سریال نمایش خانگی خود در راه است. فضای سریال میدان سرخ  با مجموعه‌های اجتماعی و ملودرام او متفاوت است و تجربه تازه‌ای برای بهرامیان محسوب می‌شود. مدتی پیش خبر رسید که به دلیل بیماری بهرامیان، کمال تبریزی سومین کارگردانی است که این مجموعه را کارگردانی می‌کند.

عکسی از سریال میدان سرخ

بازیگران سریال میدان سرخ

برگ برنده مهم سریال میدان سرخ ستاره‌هایی است که در آن بازی کرده‌اند. حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری و امیرحسین آرمان نقش شخصیت‌های اصلی سریال را بازی و چهره‌هایی مانند علی مصفا، رضا یزدانی، سعید داخ، کاظم سیاحی و مهدی حسینی‌نیا در این مجموعه پربازیگر ایفای نقش کرده‌اند.

 

حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی و بهرام افشاری هر سه پیش از این با «قلب یخی» «رقص روی شیشه» و «دل» تجربه موفقی را پشت سر نگذاشتند و اکنون بار دیگر حضور در این مدیوم را تجربه خواهند کرد.

 

یکی از نکات جالب درباره گروه بازیگران «میدان سرخ»، حضور رضا یزدانی در این مجموعه است. او که به ویژه در سال‌های اخیر حضور پررنگی در عرصه بازیگری داشته است، با این سریال برای اولین‌بار در نمایش خانگی دیده خواهد شد. این خواننده در «میدان سرخ» با گریم متفاوتی ظاهر شده و نقش شخصیتی منفی به نام «گروچف» را برعهده دارد. بهرام افشاری که به عنوان بازیگر کمدی شناخته می‌شود در این مجموعه نیز مانند «دل»، نقشی کاملا جدی را ایفا کرده است.

عکسی از سریال میدان سرخ

روزهای پخش و تعداد قسمت های سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ هر هفته جمعه ساعت 8 صبح از طریق فیلیمو پخش می شود و تعداد قسمت های آن 26 اپیزود گفته شده که هر قسمت حدود 50 دقیقه است.

 

حاشیه توقیف سریال

حاشیه مهم سریال پیش از انتشار، مسئله توقیف آن و ممنوع‌الفعالیتی فرزاد فرزین بود. طبق اعلام فیلیمو قرار بود خیلی زودتر از این‌ها یعنی پس از پایان «می‌خواهم زنده بمانم» دوشنبه‌ هر هفته، «میدان سرخ» منتشر شود، اما خبری از انتشار سریال نشد.

 

مدتی قبل ابراهیم ابراهیمیان کارگردان فصل اول این مجموعه در اینستاگرامش نوشت: «هیچ ثمری ندارد، هرچه تلاش می‌کنی برای ذره‌ای کیفیت، همه‌اش به باد فنا می‌رود! برای ما که پیش از پخش به باد فنا رفت.» بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی نیز با انتشار توییتی ادعا کرد ساترا از طریق نامه‌ای محرمانه، فرزاد فرزین خواننده تیتراژ «میدان سرخ» را در پلتفرم‌ها ممنوع‌الکار کرده است. حالا باید صبر کرد و دید این مجموعه با صدای فرزاد فرزین منتشر خواهد شد یا خیر.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.