2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
تعداد قسمت های سریال گل های گرمسیری + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

تعداد قسمت های سریال گل های گرمسیری + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال گل های گرمسیری مجموعه ای قدیمی اما جذاب است که شبکه آی فیلم آن را بازپخش می کند.

دوات آنلاین -حتی اگر سریال گل های گرمسیری را قبلا هم دیده باشید باز ارزش آن را دارد که یک بار دیگر و این دفعه از شبکه آی فیلم به تماشا آن بنشینید. ساعت پخش و تکرار، خلاصه داستان، اسامی بازیگران و تعداد قسمت های این مجموعه در ادامه آمده است.

داستان سریال گل های گرمسیری چیست

خلاصه داستان سریال گل های گرمسیری

داستان سریال گل های گرمسیری از سال های اولیه انقلاب آغاز می شود، ما را به فضای جنگ می برد و از آن جا به سال های اخیر می رساند. شخصیت های اصلی این سریال، رسول و ناهید هستند که سال 59 در یک دانشگاه درس می خوانند. آن ها قرار است که با یکدیگر ازدواج کنند، اما در این سال دانشگاه ها تعطیل می شود رسول برای دفاع از زادگاهش، خرمشهر، به جبهه می رود.

 

ناهید برای یافتن او موانع زیادی را پشت سر می گذارد، اما پس از مدت کوتاهی که با یکدیگر ازدواج می کنند، رسول به شهادت می رسد، سپس گذر زمان و سال 86 و مشکلات جدیدی که ناهید و مرضیه با آن دست و پنجه نرم می کنند به تصویر کشیده می شود.

 

شخصیت های این سریال هیچ کدام سیاه یا سفید نیستند، حتی شوهر مرضیه  که مجبور به کشتن برادر زن خود می شود.

 

ناهید  در بحبوحه جنگ با ماشین شخصی خود مسیر طولانی را به طرف خرمشهر پشت سر می گذارد که در پرداختی جدید از شخصیت زن است. این نقش باتوجه به رفتارهای تکراری برای زنان جای تحسین دارد که البته فضای سریال فضای ملموس تری در مقایسه با قهرمان پروری در مشابه این سریال دارد، در عین حال که رفتار زنانه خود را در مواجهه با خطرها و انسان ها حفظ می کند.

 

رسول نقش کلیدی را در این سریال بازی کرد. او نقشی کلیدی دارد و رفتارهای انسانی دارد. شجاعتش در نجات مادر خود و تعهدی که به خانواده اش دارد، قابل تحسین است. عشق حقیقی نسبت به ناهید دارد بعد از بهبودی ناهید در بیمارستان او را طبق تعهدی که به پدر ناهید داده بود، ترک می کند و ....

سریال گل های گرمسیری در چند قسمت ساخته شده است

سریال گل های گرمسیری چند قسمت است

سریال گل های گرمسیری به کارگردانی و نویسندگی محمدمهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی محمدصادق جلالی محصول سال 1387 است که نخستین بار از شبکه یک پخش شد. این مجموعه قرار بود در 24 قسمت ساخته شود اما در 30 قسمت پخش شد.

سریال گل های گرمسیری چه ساعتی از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال گل های گرمسیری هر شب ساعت 10 از شبکه آی فیلم ئخش می شود و دو نوبت تکرار آن نیز برای ساعت های 5 بامداد و یک هر در نظر گرفته شده است.

کدام بازیگران در سریال گل های گرمسیری حضور دارند

بازیگران سریال گل های گرمسیری

بازیگرانی چون اشکان خطیبی، آتیلا پسیانی، بهنوش طباطبایی، روناک یونسی، عمار تفتی، مریم بوبانی و مهدی ساکی در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.