2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
ویژگی های مهتاب سریال افرا از زبان مینا وحید

ویژگی های مهتاب سریال افرا از زبان مینا وحید

مینا وحید می گوید مهتاب در سریال افرا زنی قدرتمند اما غد و درون گرا است. این بازیگر درباره نقش خود حرف های جالبی زده است.

دوات آنلاین -مینا وحید بعد از بازی در سریال بانوی عمارت در تلویزیون دیده نشد تا این که بازی در نقش مهتاب را در سریال افرا پذیرفت. مهتاب زنی است که به گفته این بازیگر با آنچه تا به حال دیده ایم تفاوت هایی دارد.

مهتاب در سریال افرا چگونه زنی است

مهتاب سریال افرا؛ زنی قدرتمند

مینا وحید با اشاره به جذابیت‌های سریال افرا و حضور در آن به مهر گفت: از جمله دلایل پذیرش «افرا» همین واقع گرایی در فیلمنامه بود معمولاً در تلویزیون زن را موجودی ضعیف نشان می‌دهند که به دلیل اعتیاد یا خیانت همسر و یا کتک خوردن از او تصمیم به طلاق می‌گیرد که آن هم در انتها به دلیل مصلحت و انسجام خانواده به زندگی ادامه می‌دهند اما مهتاب تصویری از یک زن قدرتمند است که به حقوق فردی و اجتماعی خود آگاه است و با تمام تلاشی که برای حفظ خانواده دارد از خواسته‌های به حق خود نیز نمی‌گذرد.

 

مینا وحید با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی نقش خود گفت: این موقعیت به گونه‌ای بود که به نظرم آمد به بهترین شکل می‌توانم آن را به مخاطب هم منتقل کنم. او زنی غد و درون گراست و این مشکلات را تاکنون بیرون نریخته است، او دختر تنهایی است و من فکر می‌کنم تا این بخش از قصه هم مردم به خوبی باورش کردند.

 

وی در واکنش به سوالی درباره یکی از سکانس‌های سریال که به احیای یکی از بیماران در حال مرگ با استفاده از شوک می‌پردازد و موجب انتقادهایی توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی شد، گفت: جواب این قسمت به من ارتباطی پیدا نمی‌کند و من به عنوان بازیگر همه آنچه را که کارگردان می‌گوید اجرا می‌کنم و البته تلاشم هم این است که به بهترین نحو اجرایی شود. با این حال برای همین سکانس دو متخصص آن زمان به بیمارستان لاهیجان آمدند و همه مراحل احیا را توضیح دادند و بعد از آن بود که کارگردان این سکانس را تصویربرداری کرد.

 

ماجرای عشق پیمان و مائده

مینا وحید با اشاره به داستان موازی دیگری که در قصه شکل گرفته است، عنوان کرد: اینجا عشق دو جوانی را می‌بینیم که هم دانشگاهی هستند، به هم عشق می‌ورزند و روابطی پنهانی دارند که در جنگل، کافه و… نمایش داده می‌شود و صد در صد این مدل ممنوع است اما اینها وجود دارد. در عین حال اگر پدر و برادر آن دختر با این علاقه اینقدر تند برخورد نمی‌کردند ماجرا به آنجا نمی‌کشید که پیمان کشته شود.

 

نظر مینا وحید ابعاد شخصیتی مهتاب

این بازیگر در پاسخ به سوالی درباره اینکه چگونه از عهده نقش مهتاب و تعارض‌هایی که در این شخصیت وجود دارد برآمده است، گفت: مهتاب ابعاد مختلف شخصیتی دارد. از طرفی یک زن تحصیلکرده و جراح است که شخصیت منحصر به فردی است و از طرفی شخصیتی درونگرا و تودار است و بیشتر از اینکه حسی باشد منطقی است و من باید همه این ابعاد را نمایش می‌دادم.

 

مینا وحید درباره اینکه چقدر ممکن است که دستمزد روی انتخاب‌هایش اثر بگذارد، بیان کرد: هیچکس از پول بدش نمی‌آید اما خدا را شکر همیشه تأمین بوده‌ام و موقعیتم هم به گونه‌ای بوده است که به خاطر پول کاری انتخاب نکنم. به طور مثال از حیث مالی و حتی موقعیتی برای بازیگر بهتر است که در پلتفرم‌ها کار کند ولی پیش از این شخصیتی برای یکی از سریال‌ها پیشنهاد بود که شبیه نقش جواهر در «بانوی عمارت» و حتی خیلی سنگدل‌تر از آن بود و اثر هم به یک کارگردان حرفه‌ای تعلق داشت حتی وقتی این کار را رد کردم واسطه‌ای که از طرف پروژه پیشنهادش را داده بود تعجب کرد اما من فکر کردم آن شخصیت پر از چالش و منفور و محبوب را پیش از این در «بانوی عمارت» بازی کرده‌ام و نمی‌خواستم دوباره تکرارش کنم چون این تکرار دوباره خیلی خطرناک بود و نمی‌خواستم در ذهن مردم جا بیفتد که من اینقدر بدجنس هستم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.