2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی آرش آصفی بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه

بیوگرافی آرش آصفی بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه

ابراهیم، افسر ضدجاسوسی سریال سروجه است. با زندگینامه آرش آصفی بازیگر این نقش آشنا شوید.

دوات آنلاین -آرش آصفی را احتمالا از سریال خانه امن به یاد دارید. او در آن مجموعه خیلی خوب بازی کرد و مورد توجه قرار گرفت. نقش ابراهیم در سریال سرجوخه کار جدید این هنرمند است که بیوگرافی اش در پی آمده است.

آرش آصفی بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه

شروع بازیگری آرش آصفی

آرش آصفی متولد سال 1357 و اهل ساوه است. او در سال 1383 برای اولین بار جلوی دوربین رفت و در فیلم مواجهه بازی کرد اما او آن زمان دیده نشد چون اکران این فیلم تا سال 97 به تعویق افتاد. مواجهه ساخته سعید ابراهیمی فر است که در معرفی  آن آمده است: اشیاء بیشتر از مردم دوام می آورند. دو چاقو پس از نزدیک به یکصد سال بار دیگر با هم مواجهه می کنند. کسی چه می داند، شاید این مواجهه باز هم ادامه یابد، شاید هم این قصه همین جا خاتمه یابد.

آرش آصفی بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه

فیلم های سینمایی آرش آصفی

آصفی در فیلم وقتی پروانه شدم به کارگردانی آرش زارع نیز بازی کرده است. در این فیلم غیر از او میترا حجار بازی می کرد. فیلم درباره زنی است که از یک فضای سنتی و زندگی بسیار معمولی و ساده وارد یک جهان مدرن می‌شود. این فیلم نیز برای آصفی نتوانست شهرت زیادی را به همراه داشته باشد.

 

فیلم رستاخیز کار بعدی آصفی است. او در سال 91 در این ساخته احمدرضا درویش در نقش بکیر بن حر به ایفای نقش پرداخت. نقش او در این فیلم محوری بود اما توقیف رستاخیز بار دیگر شهرت آصفی را به تعویق انداخت.

 

او سپس در سال 96 در فیلم گیتی همسر علیرضا به کارگردانی حمیدرضا هنری ایفاگر نقش اصلی شد. این فیلم قصه زوجی را روایت می کند که با بحران زناشویی مواجه می شوند.

 

فیلم امکان مینا از دیگر کارهای آصفی است که البته در آن نقشی فرعی را برعهده داشت. در این میان نباید بازی های قوی این هنرمند روی صحنه تئاتر را نادیده گرفت.

آرش آصفی بازیگر نقش ابراهیم در سریال سرجوخه

سریال های آرش آصفی

آصفی بیش از سینما در تلویزیون مطرح و شناخته شد. اگرچه نقش او در سریال پرطرفدار مینه، نقشی فرعی بود و  در سریال روزهای به یادماندنی نیز نتوانست موفقیت زیادی کسب کند اما وقتی در سریال خانه امن در نقش یک جاسوس ظاهر شد نشان داد آنقدر بازیگر توانایی هست که بتواند از فرصت ها بهترین استفاده را بکند و نقش خود را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد.

 

بازی در نقش ابراهیم در سریال سرجوخه

آصفی با سریال خانه امن بسیار شناخته شد و حالا بازی در سریال سرجوخه را که مضمونی شبیه به آن دارد به کارنامه هنری اش افزوده است با این تفاوت که او این بار در نقش یک افسر ضدجاسوسی است نه یک جاسوس خرابکار. نقش ابراهیم در این سریال مهم و تاثیرگذار است. این مجموعه شاهد با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو گروه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.