2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
امیراحمد قزوینی و محیا دهقانی درباره نقش های نگار و حافظ در سریال هم سایه چه گفتند

امیراحمد قزوینی و محیا دهقانی درباره نقش های نگار و حافظ در سریال هم سایه چه گفتند

امیراحمد قزوینی و محیا دهقانی دو بازیگر اصلی سریال هم سایه هستند که توضیحات خوبی درباره نقش های نگار و حافظ داده اند.

دوات آنلاین -سریال هم سایه با داستان جذاب و گیرایی که دارد می تواند در جلب توجه مخاطبان موفق باشد. در این میان داستان زندگی دو نفر از شخصی های اصلی آن یعنی نگار و حافظ که دختردایی و پسرعمه هستند و قرار بر ازدواج داشتند پیچیده است و بینندگان را درگیر می کند. حرف های بازیگران این دو نقش را بخوانید.

محیا دهقانی بازیگر نقش نگار در سریال هم سایه

حرف های بازیگر نقش نگار در سریال هم سایه

محیا دهقانی بازیگر نقش نگار در سریال هم سایه به جام‌جم چنین می گوید:

خط داستانی جذاب

اولین اتفاقی که افتاد این بود که خط داستانی این فیلمنامه برای من جذاب و متفاوت بود. فکر می‌کنم تا به امروز چنین روند داستانی هنوز ساخته نشده‌است. داستان هم سایه بسیار داستان نو و جدیدی است.

 

پیام مهمی که در این سریال برای جوان‌ها وجود دارد این است که هر کسی باید نیمه گمشده‌اش را طوری پیدا کند که برای ساخته‌شدن این مسیر با او همراه شود؛ نه این‌که یک مسیر ساخته شده را انتخاب کند. به همین دلیل برای من به عنوان یک شخصیت امروزی و یک بازیگر نقش جذابی بود. یعنی همین چالشی که نگار دارد و دغدغه‌های امروزی در این سریال مطرح می‌شود، آن را برای من به عنوان بازیگر، دوست داشتنی می‌کند. من فکر می‌کنم با توجه به فرمت اجرایی که این سریال دارد، می‌تواند تاثیرگذار باشد و نسل جوان را به فکر وادارد.

 

کارگردان تدوینگر

اتفاق خوب دیگری که در این سریال برای من رخ داد این بود که با آقای غضنفری به عنوان کارگردانی‌که خودش تدوینگر هم هست، خیلی راحت می‌توان کار کرد؛ چون در کارگردانی نگاه تدوین دارد و این برای بازیگر اتفاق خوشایندی است. گرچه کار در شرایط کرونا خیلی سخت است و بازیگران نمی‌توانند مقابل دوربین ماسک بزنند و فاصله شان را با بازیگر مقابل حفظ کنند، همین استرس شدیدی به بازیگر می‌دهد و تمرکزش را به هم می‌زند. البته من از یک جایی به بعد خودم را رها کردم و گفتم هر اتفاقی باید بیفتد، می‌افتد.

 

تنها نکته‌ای که به نظرم مهم است این که شرایط به گونه‌ای مهیا شود که بازیگران و عوامل هر پروژه قبل از کلیدخوردن کار واکسن بزنند. چه دلیلی دارد ما با اضطراب کار کنیم؟ به هر حال تلویزیون که نمی‌تواند بدون سریال باشد؛ پس بهتر است قبل از آغاز یک سریال همه واکسن بزنند که با خیال راحت مقابل دوربین بروند.

 

بازی برای مردم

من بعد از فیلم «ماجرای نیمروز» که کار کردم، ایدئولوژی نادرستی داشتم که می‌گفتم من سریال بازی نمی‌کنم. پیشنهادهای بسیاری هم در تلویزیون داشتم اما نمی‌پذیرفتم. بعد فهمیدم چه اشتباهی کردم؛ چون این مردم هستند که باید بازیگر را دوست داشته‌باشند. بنابراین باید برای مردم کار کنیم.

 

من ۱۰فیلم ‌سینمایی خوب هم بازی کنم اما کسی که در یک شهر کوچکی زندگی می‌کند و شرایط سینما ندارد، باید چه کار کند؟ کسی که سینما و تلویزیون و تئاتر را تفکیک می‌کند به نظر من هنرمند نیست. چون هنر تفکیکی ندارد؛ اصلا دایره محدودیت ندارد.

امیراحمد قزوینی بازیگر نقش حافظ در سریال هم سایه

تجربه جدید با نقش حافظ در سریال هم سایه

امیراحمد قزوینی نقش حافظ را در این سریال بازی می‌کند و در این باره به جام‌جم می‌گوید: سریال هم سایه نخستین تجربه بازی من در یک سریال تلویزیونی است. البته در این مدت من در سینما و تئاتر فعالیت می‌کردم و پیشنهاد بازی در سریال هم داشتم اما ترجیحم بر این بود با این سریال دیده شوم؛ چون ویژگی‌هایی داشت که من دوست داشتم در آن بازی کنم.  به قدری این قصه و نقش فراز و نشیب دارد که باعث شد علاقه‌مند بازی در آن شوم.

 

حافظ در این سریال یک پزشک متخصص است که خیلی درگیر مسائل انساندوستی و کمک به آدم‌های دیگر است و شغلش و مادیات برایش در اولویت پایین‌تری قرار دارد. ضمن این‌که خیلی افت و خیزهای عاشقانه و زیستی و دراماتیک دارد.  به نوعی اصلا شبیه تیپ پزشک‌هایی که در سریال‌ها دیده‌ایم نیست.

 

یک شخصیت واقعی چند وجهی دارد و اصلا تک بعدی نیست. مخاطب وجوه مختلفی از این شخصیت را در طول داستان می‌بیند و همین نکته جذابی برای من است. چون هر چالشی برای من در بازیگری جذاب است. من تجربه بازی در تئاتر و سینما را داشتم و با تلویزیون آشنایی نداشتم اما این سریال به نوعی مرا این نقش به چالش کشید.

 

از آنجا که هم سایه علاوه ‌بر متن خوب از حضور بازیگران خوبی بهره‌مند است و کارگردان و تهیه‌کننده حرفه‌ای دارد، فکر می‌کنم در زمان پخش مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.