2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
خلاصه داستان و بازیگران فیلم طبقه یک و نیم

خلاصه داستان و بازیگران فیلم طبقه یک و نیم

فیلم طبقه یک و نیم را ببینیم یا نه؟ موضوع آن چیست و کدام بازیگران در آن بازی کرده اند؟

دوات آنلاین -ژانر کمدی پرمخاطب ترین ژانر در سینمای ایران است و هر سال شاهد تولید چند فیلم در این گونه هستیم. یکی از فیلم های کمدی که فضای اجتماعی دارد و تماشای آن خالی از لطف نیست، طبقه یک و نیم است که خلاصه داستان و بازیگران آن در ادامه معرفی شده اند.

عکسی از فیلم طبقه یک و نیم

فیلم سینمایی طبقه یک و نیم را نوید اسماعیلی کارگردانی کرده است. او تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم سینمایی دست به دست، کارگردانی مجموعه پله برقی و نقش آفرینی در سریال قرعه را در کارنامه هنری خود دارد.

عکسی از فیلم طبقه یک و نیم

موضوع فیلم طبقه یک و نیم

فکر کنید شما مدیر یک کارخانه هستید و یک روز صبح وقتی به محل کارتان می روید ناگهان متوجه می شوید اتفاقی غیرمنتظره رخ داده و اوضاع مثل سابق نیست. ان وقت چه کار می کنید؟ همین ماجرا موضوع فیلم کمدی طبقه یک و نیم است.

عکسی از فیلم طبقه یک و نیم

بازیگران فیلم طبقه یک و نیم

در این فیلم مهدی هاشمی، صحرا اسدالهی، سیروس همتی، خسرو احمدی، قاسم زارع، شهره سلطانی، بهروز پناهنده، مهران رجبی، اصغر حیدری، مهدی موسوی، مریم فرجی، رامتین پورقاسمیان، اسدالله یکتا و با حضور امیرمحمد متقیان و مانی سقاباشی ( بازیگر خردسال) نقش آفرینی کرده اند.

 

درباره امیرمحمد متقیان بد نیست بدانید او همان امیر محمد است که در دوران کودکی همکار عمو پورنگ بود و حسابی به شهرت و محبوبیت رسیده بود. او حالا بزرگ شده و به سمت بازیگری رفته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.