2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال تولدی دیگر چند قسمت دارد + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال تولدی دیگر چند قسمت دارد + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال تولدی دیگر از جمله مجموعه های جذاب قدیمی است که بار دیگر روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

دوات آنلاین -سریال تولدی دیگر به کارگردانی داریوش فرهنگ با داستان جذاب و نقش آفرینی بازیگران مطرح یکی از سریال هایی است که تماشای دوباره آن نیز می تواند جالب باشد. این مجموعه از شبکه آی فیلم پخش می شود.

عکسی از سریال تولدی دیگر

خلاصه داستان سریال تولدی دیگر

در سریال تولدی دیگر زن و شوهری مرفه در حال کشمکش برای طلاق هستند و بچه هایشان این میان بلاتکلیف، زن و شوهر موقع رفتن به یک میهمانی در لواسان در حین مشاجره دچار حادثه شده و ماشین به دره سقوط می کند و آتش می گیرد شوهر در آخرین لحظات از اتومبیل بیرون می پرد و او را که زخمی است پیدا می کنند اما از زن اثری نمی یابند و... زن که چهره‌اش سوخته توسط دکتر جراح پلاستیک پیدا می شود پس از تغییر چهره بصورت پرستاری ناشناس به منزل سابق خود بر می گردد و این بار به نوعی دیگر برخورد می کند بطوریکه ، فرزندان ، همسر و مادر شوهر خود را به شدت مجذوب می کند تا جایی که آنها به شخصیت اصلی او پی برده و همسرش مجددا از او تقاضای ازدواج می کند...

عکسی از سریال تولدی دیگر

تعداد قسمت های سریال تولدی دیگر

این سریال محصول سال ۱۳۷۸-۱۳۷۷ است و به تهیه کنندگی بیژن بیرنگ و مسعود رسام برای شبکه 5 ساخته شد. تولدی دیگر 22 قسمت دارد و هر قسمت حدود 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

این سریال را می توانید هر روز ساعت 18 از شبکه آی فیلم تماشا کنید اما اگر قصد دارید تکرار آن را مشاهده کنید باید برای ساعت 2 بامداد یا 10 صبح روز بعد برنامه ریزی کنید و منتظر پخش مجدد آن بمانید.

عکسی از سریال تولدی دیگر

بازیگران سریال تولدی دیگر

مرحوم جمیله شیخی، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، لعیا زنگنه، محمود عزیزی، فرهاد جم، زهره حمیدی، مهران ضیغمی، پوراندخت مهیمن، عباس محبی، فاطمه صفرطاهری اصفهانی، مریم سعادت، ساناز سماواتی، منصور والامقام، نعمت اله گرجی، مسعود موسوی، آتوسا قریشی، الهام جعفرنژاد، اسماعیل خدابخش، بهرام محمدی پور، فرزانه قنواتی، نسیم جوانمرد، امین زمانی فرد، مهدیس عزیزپور، یاسمن خدایار و گلشید اقبالی بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.