2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال ایلدا از آی فیلم، تعداد قسمت ها و آخر سریال

ساعت پخش و تکرار سریال ایلدا از آی فیلم، تعداد قسمت ها و آخر سریال

سریال ایلدا چند قسمت است؟ آخر سریال چه می شود و چه اتفاقی برای شخیت های داستان می افتد؟

دوات آنلاین -سریال ایلدا یکی از مجموعه های خوش ساخت و تماشایی است که به موضوع دلاوری مردم غرب کشور در جنگ تحمیلی می پردازد. ساعت پخش و تکرار این سریال از شبکه آی فیلم و جزییات دیگر را در ادامه بخوانید.

عکسی از سریال ایلدا

داستان سریال ایلدا؛ از اول تا آخر

در سریال ایلدا دو ایل در لرستان که مشکلات و مسائل متعددی با یکدیگر دارند، مشغول گفت‌و‌گو برای رفع چالش‌ها می شوند. در این زمان عراق در مرزهای ایران تحرکاتی دارد و آغاز جنگ است. بزرگان ایل، مشکلات پیش آمده را کنار گذاشته و با هر وسیله‌ای که در اختیار دارند در مقابل این تحرکات می ایستند.

 

در این سریال شخصیتی به نام هاویر با بازی آوا دارویت حضور دارد که در شب عروسی اش سیاهپوش می شود و شوهرش به نام شیرزاد به قتل می رسد. در طو.ل سریال ما داستان زندگی او را دنبال می کنیم و همچنین با شخصیت های دیگر از جمله بابا شیرعلی همراه می شویم. بابا شیرعلی در آخر سریال در حالی که با رشادت راه را بر ورود دشمن بسته است به شهادت می رسد.

 

یکی دیگر از شخصیت های این سریال صالح خان پسر بابا شیرعلی است که او نیز در راه دفاع از میهن به شهادت می رسد. در نهایت در آخر سریال ما می بینیم چگونه این رشادت ها مانع از آن شد که خاک ایران به دست متجاوزان بیفتد.

 

در این سریال یک شخصیت منفی به نام ایرج هم داریم که عاشق هاویر است و به عنوان قاتل شیرزاد شناخته می شود. بابا شیرعلی او را می بخشد. حتی هاویر هم از انتقام گیری منصرف می شود اما در نهایت شیرزاد حین انتقال به دادگاه به قتل می رسد.

عکسی از سریال ایلدا

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال ایلدا هر روز ساعت 7 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و دو نوبت تکرار آن در ساعت های 3 بامداد و 11 صبح خواهد بودو

 

سریال ایلدا چند قسمت است

این سریال به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی سید علیرضا سبط احمدی در چند منطقه روستایی شهرستان خرم‌آباد استان لرستان تصویربرداری شده و در مجموع 25 قسمت دارد.

عکسی از سریال ایلدا

بازیگران سریال ایلدا

مجید مظفری، پوریا پورسرخ، فاطمه گودرزی، خسرو شهراز، جعفر دهقان، کاظم هژیرآزاد، علی دهکردی، امیرمحمد زند، کوروش سلیمانی، سینا رازانی، قربان نجفی، سیدمحمدرضا نجفی، مهدی صبایی، بهروز چاهل، سیامک ادیب، محمدصادق ملک، زینب قادری، معصومه بافنده، پویان گنجی، کبری گودرزی و رضا خیاطی در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.