2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
3 جنایت هولناک در پرونده قاتل فراری

3 جنایت هولناک در پرونده قاتل فراری

این قتل ها در پی یک اختلاف زن و شوهری شروع شد و شوهر این زن تاکنون به قتل 3 نفر متهم شده است.

دوات آنلاین -مرد جوان وقتی فهمید قاتل برادرش از شهرستان دزفول در استان خوزستان به تهران فرار کرده است همراه یکی از دوستانش برای ملاقات با قاتل به تهران آمد که در تیراندازی شبانه‌ای در منطقه نارمک به قتل رسیدند. عامل قتل که مرد موتور‌سواری بوده درتاریکی شب خودروی مقتولان را به رگبار بسته و از محل گریخته بود.

 

به نوشته روزنامه جوان، ساعت‌یک بامداد دیروز ساکنان خیابانی در منطقه نارمک تهران با شنیدن صدای شلیک چند تیر از خانه‌هایشان بیرون آمدند. مرد موتور سواری در تاریکی شب با اسلحه کلاشنیکف به طرف خودروی برلیانس پارک شده‌ای شلیک می‌کرد و صدای مسلسل‌وار آن چند کیلومتری آن طرفتر هم در سکوت شب به گوش می‌رسید به طوری‌که ثانیه‌هایی بعد افراد زیادی با شنیدن صدای شلیک به داخل خیابان آمدند. آثار شلیک روی بدنه خودروی برلیانس از دور مشخص بود، اما وقتی اهالی محل به آن نزدیک شدند با جسد دو مرد جوان یکی پشت فرمان و دیگر در صندلی کناری راننده روبه‌رو شدند که با اصابت چند تیر به بدنشان در دم جان باخته بودند.

 

با اعلام این خبر به سرعت تیمی از مأموران کلانتری نارمک و در ادامه هم قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی و مأموران تشخیص هویت در محل حاضر شدند.

 

شناسایی هویت ۲ مقتول

در همان بررسی‌های اولیه مأموران پلیس دریافتند راننده مرد ۴۰‌ساله‌ای به نام احمد است که یک روز قبل همراه یکی از بستگان نزدیکش به نام رحیم از شهری در استان خوزستان برای انجام کاری به تهران می‌آید تا اینکه لحظاتی قبل با شلیک گلوله به قتل می‌رسند.

 

یکی از شاهدان به مأموران گفت: در خانه بودیم که صدای شلیکی از داخل خیابان به گوشمان رسید و ثانیه‌هایی بعد دوباره صدای چند شلیک دیگر آمد که از پنجره به داخل خیابان نگاه کردم و دیدم موتور‌سیکلتی به طرف خودرو شلیک و بعد به سرعت فرار کرد.

 

همزمان با انتقال اجساد به پزشکی قانونی بررسی‌های مأموران نشان داد برادر احمد که پسرجوانی بوده ۴۰‌روز قبل در درگیری در جنوب کشور به دست پسر جوان دیگری به نام نادر به قتل می‌رسد که پس از آن نادر به تهران فرار می‌کند و روز قبل از حادثه هم احمد و رحیم برای دیدن نادر به تهران می‌آیند که به طرز مرموزی به قتل می‌رسند.

 

آشتی‌کنان خونین

بدین ترتیب پس از شناسایی دو مقتول، مأموران پلیس از یکی از بستگان احمد تحقیق کردند.

 

وی گفت: زن و شوهری از بستگان احمد در دزفول با هم اختلاف داشتند که برادر احمد به نام شهاب بین آن‌ها میانجیگری می‌کرد تا با هم آشتی کنند. از طرفی هم آن زن و شوهر هر روز اختلافشان بیشتر می‌شد که شوهر آن زن فکر می‌کرد شهاب در زندگی آن‌ها دخالت می‌کند و به همین خاطر او از شهاب کینه به دل گرفته بود و از نادر که از بستگان نزدیکش بود خواسته بود شهاب را گوشمالی دهد. نادر در تهران کار می‌کند که ۴۰‌روز قبل برای تنبیه شهاب به شهرستان آمد و با شهاب درگیر شد و او را به قتل رساند. پس از حادثه او دوباره به تهران فرار کرد که بزرگان طایفه از دو طرف خواستند با هم آشتی کنند تا طایفه‌ها با هم درگیر نشوند.

 

وی ادامه داد: قرار بود احمد با نادر صحبت کند که یکی از دوستانشان گفته بود برای دیدن نادر به تهران بیایند و احمد هم همراه رحیم از شهرستان به تهران آمدند و شب حادثه هم با او قرار داشتند که به طور مشکوکی به قتل رسیدند.

 

در حالی که تحقیقات برای شناسایی عامل تیراندازی مرگبار ادامه دارد مأموران در تلاشند تا نادر را هم دستگیر و راز این حادثه خونین را بر ملا کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.