2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
مینا وحید؛ این بار در نقش مهتاب در سریال افرا

مینا وحید؛ این بار در نقش مهتاب در سریال افرا

مینا وحید بازیگر نام آشنا و باتجربه ای است که در سریال افرا نقش مهتاب را برعهده دارد. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -مینا وحید را پیش از بازی در نقش مهتاب در سریال افرا در فیلم ها و سریال های زیادی دیده بودیم. او بازیگرانی نام آشنا و باتجربه است که البته ابتدا از بازیگر شدن هراس داشت. بیوگرافی او در ادامه آمده است.

مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا

مینا وحید قبل از بازیگر شدن

مینا وحید 17 مرداد سال 1366 در شهر رشتبه دنیا آمد. او یک خواهر و یک برادر دارد و تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تئاتر در دانشگاه هنر درس خوانده است اما نکته جالب این که وقتی دانشجو بود به او بازی در یک تله فیلم پیشنهاد شد اما از بازیگری هراس داشت و قتی تست داد به حدی دچار استرس شد که در تست رد شد.

 

مینا وحید ترجیح داد به نویسندگی مشغول شود و البته ورزش هم یکی دیگر از علایق او بود اما به تدریج بازیگری را در چند تله فیلم تجربه کرد تا این که بالاخره در سال 93 با بازی در فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان نام خودش را به عنوان بازیگری نوظهور مطرح کرد.

مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا

مینا وحید در سریال بانوی عمارت

قبل از سریال افرا مینا وحید را در سریال بانوی عمارت در نقش جواهر دیده بودیم. جواهر نقش منفی این سریال بود که وحید به خوبی آن را بازی کرد. بازی مسلط این هنرمند به واسطه تجاربی بود که در طول سال ها اندوخته است البته این تجارب بیشتر در سینما است و وحید فقط در یک سریال تلویزیونی دیگر به نام دختران حوا حضور داشته است.

 

وحید در دو سریال نمایش خانگی نیز بازی کرده است. حتما او را در سریال شهرزاد به یاد دارید. او علاوه بر این در سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم نیز به ایفای نقش پرداخته است.

مینا وحید بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا

نقش مهتاب در سریال افرا

نام مینا وحید تاکنون در تیتراژ 12 سریال و فیلم بلند سینمایی ثبت شده است. فیلم های گیرنده، دوران عاشقی، کفش هایم کو؟، هایلایت، حنا، بعد از تو و آن دیگری تجارب سینمایی این بازیگر محسوب می شوند. او در سریال افرا نیز در نقشی بازی کرده که با دیگر نقش هایش متفاوت است. مهتاب یک پزشک است که با شوهر خود مسعود با بازی روزبه حصاری اختلاف دارد. مهتاب توانایی بچه دار شدن ندارد اما این تنها دلیل اختلافش با مسعود نیست. از سویی این موضوع تنها مشکل او در زندگی محسوب نمی شود و او در طول سریال با ماجراهای زیادی مواجه می شود و دچار کشمکش های بسیاری خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.