2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی مینا وحید به بهانه بازی در نقش جواهر در سریال بانوی عمارت

بیوگرافی مینا وحید به بهانه بازی در نقش جواهر در سریال بانوی عمارت

مینا وحید در سریال بانوی عمارت نقش جواهر را بازی کرده است. جواهر زنی بدجنس است که نقشه‌های خانمش را اجرا می‌کند. بیوگرافی مینا وحید را بخوانید:

دوات آنلاین-مینا وحید از بازیگران خوب و بازیگر نقش جواهر در سریال بانوی عمارت است که از عهده نقشش به خوبی برآمده است. به همین بهانه بیوگرافی او را مرور کرده‌ایم.

 

مینا وحید بازیگر گیلانی

مینا وحید بازیگر گیلانی است و روز 17 مرداد سال 66 در رشت به دنیا آمد و دوران کودکی خود را همراه خواهر و برادرش در همانجا سپری کرد.

 

مینا وحید که به بازیگری و سینما علاقه زیادی داشت برای کنکور در رشته هنر شرکت کرد و تحصیلات خود را تا فوق لیسانس تئاتر ادامه داد.

بیوگرافی مینا وحید به بهانه بازی در نقش جواهر در سریال بانوی عمارت

ترس مینا وحید از بازیگری

نکته جالب درباره این بازیگر ترس او از بازیگری است. او بعد از اتمام تحصیلات با معرفی یکی از دوستانش که نویسنده بود به پروژه‌ای پیوست تا برای آنها بنویسد همان موقع بود که به مینا وحید پیشنهاد بازیگری داده شد اما او چون از این کار می‌ترسید پیشنهاد را رد کرد البته سرانجام در سال 90 در تله فیلم ساعت به وقت صفر به کارگردانی احمد مودنی که در عید نوروز از شبکه یک پخش شد، بازی کرد و بعد از آن در تله فیلم جنا به ایفای نقش پرداخت اما این دو کار موفقیت زیادی را برای او به همراه نیاورد برای همین ترجیح داد مردتی را در خانه بنشیند و وقتش را با فیلنامه نویسی وورزش پر کند.

 

دوران عاشقی اولین تجربه جدی بازیگری

سرانجام او برای بازی در فیلم دوران عاشقی بـه کارگردانی علیرضا رئیسیان انتخاب شد و این شانس را به دست آورد که در اولین تجربه جدی‌اش در کنار ستارگانی مانند لیلا حاتمی، برهاد اصلانی و شهاب حسینی بازی کند

 

حضور مینا وحید در نقش جواهر در سریال بانوی عمارت

بازی در نقش مریم، نامزد بابک در سریال شهرزاد کار بعدی مینا وحید بود و او در ادامه به سریال بانوی عمارت پیوست و نقش جواهر را بازی کرد.

 

جواهر در سریال بانوی عمارت سرنوشت عجیبی خواهد داشت و اتفاقات غیرمنتظره ای برای او رخ می دهد.

 

 

مینا وحید علاوه بر سینما به ورزش هم خیلی علاقه دارد و مدتی به‌صورت حرفه‌ای بسکتبال بازی می‌کرد و بعد هم سراغ اسکواش رفت. او هنوز هم زیاد ورزش می‌کند تا بدن‌اش روی فرم باشد و بتواند از عهده نقش‌هایش بربیاید. علاوه بر ورزش فیلم‌دیدن یکی دیگر از کارهایی است که مینا وحید برای پر کردن اوقات فراغتش انجام می‌دهد. ضمن این‌که او خیلی مراقب رژیم غذایی‌اش است.

بیوگرافی مینا وحید به بهانه بازی در نقش جواهر در سریال بانوی عمارت

مینا وحید که در این مدت کم کار بوده درباره ملاک انتخاب نقش هایش گفت: اول از همه ی مهم این اسـت کـه فیلمنامه را دوست داشته باشم. زمانی هم کـه فیلمنامه را می پسندم، باید ببینم با نقش پیشنهاد شده، تا چـه حد هماهنگی دارم و تا چـه حد می‌توانم تجربه اي کـه برای نقشم روی میدهد را لمس کنم. اگر نقش برایم ملموس باشد، فکر می‌کنم کـه میتوانم آن نقش را بهتر از نقش هاي دیگری کـه هست، بازی کنم.

 

مینا وحید درخصوص علت قوی و درست وارد شدنش در سینما گفت:مـن فوق لیسانس تئاتر هستم و قبل از این‌کـه چهره شوم، درس می خواندم، تئاتر کار می‌کردم و صبر می‌کردم.

 

وی در مورد ترس از موفق نشدن در این راه گفت: هنوز هم می‌ترسم. این ترس یکی از لذت هاي بازیگری اسـت؛ چون ممکن اسـت پس از هر کار خوبی کـه بازی می کني، دیگر پیشنهاد خوبی نداشته باشی. ولی این هم جزو لذت هاي اینکار اسـت و اگر بترسی و صبر نکنی، اشتباه کرده اي و تبدیل بـه کسی خواهی شد کـه در کارهای نا مناسب بازی می‌کند.

 

مینا وحید در خصوص دغدغه هایش در دنیای بازیگری، گفت:همین حالا دغدغه ام در کارم این اسـت کـه مدتی راکه در صبر می گذرانم، در ارتقای کارم بـه خودم کمکی میکند یا نه و آیا کار بعدی ام از کار قبلی ام بهتر خواهد شد. چون اگر بهتر نشود، مردم از بازیگر نا امید میشوند و فکر می‌کنم این بدترین اتفاق برای یک بازیگر اسـت.

بیوگرافی مینا وحید به بهانه بازی در نقش جواهر در سریال بانوی عمارت

وی ادامه داد:دغدغه ام این اسـت کـه روی خودم کار کنم تا قویتر شوم. مینا وحید در خصوص کار هایي کـه برای قوی‌تر شدنش انجام می‌دهد، گفت:فیلم می بینم، کلاس بدن و بیان میروم و ورزش میکنم تا روی فرم باقی بمانم و حواسم بـه رژیم غذایی ام اسـت.

 

وحید در پاسخ بـه این سوال کـه 10سال دیگر خودرا در عرصه بازیگری چگونه میبیند، گفت:در سینمای کشور ایران نمی‌توان چیزی را پیشبینی کرد؛ ولی امیدوارم هرچه کـه هست، محبوب باشم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.