2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال آمین؛ تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال آمین؛ تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

اگر به سریال های پلیسی علاقه دارید سریال آمین را از دست ندهید. خلاصه داستان و ساعت های پخش و تکرار و تعداد قسمت های آن در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -سریال آمین مجموعه پلیسی تولید سال 1394 است که موسسه ناجی هنر در ساخت آن مشارکت داشت. این سریال که اولین بار در هفته نیروی انتظامی از شبکه یک پخش شد اکنون روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

عکسی از سریال آمین

خلاصه داستان سریال آمین

سرهنگ سلیم، فرمانده تیم ویژه آمین مسئول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری، همایون تمدن که سال گذشته طی عملیات گروگان‌گیری برادر سرهنگ را به شهادت رسانده، است. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می‌رسد. همزمان فرزند همایون، یاشا تمدن برای مراسم سالگرد مرگ همسرش مریم نوین وارد ایران شده و مأمورین علاوه بر بررسی سر نخ کانتینر، وی را نیز جهت رسیدن به همایون تحت نظر می‌گیرند اما...

عکسی از سریال آمین

تعداد قسمت های سریال آمین

سریال آمین در 19 قسمت ساخته و در تیتراژ نام بهرنگ توفیقی به عنوان کارگردان نوشته شده است اما بد نیست بدانید ابتدا قرار بود منوچهر هادی این سریال را بسازد و حتی کار را هم شروع کرد و کمی پیش برد اما پروژه به دلیل مشکلات مالی متوقف شد. پس از آن وقتی مشکل مالی رفع شد هادی سرگرم ساخت فیلم سینمایی بود  به همین دلیل کارگردانی آمین به بهرنگ توفیقی سپرده شد.

عکسی از سریال آمین

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال آمین هر شب ساعت 9 از شبکه آی فیلم پخش می شود. تکرار آن نیز دو نوبت در روز در ساعت های 5 بامداد و یک ظهر خواهد بود.

عکسی از سریال آمین

بازیگران سریال آمین

داریوش فرهنگ، امین حیایی، شاهرخ استخری، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشا محرابی، روزبه معینی، سودابه بیضایی، خاطره حاتمی، محمدرضا داوودنژاد، شهرزاد کمال زاده، نیما رییسی، مجید واشقانی، افسانه ناصری، مجتبی طهمورث، حشمت آرمیده، مهرداد فلاحتگر، کریم قربانی، علی اصغر طبسی و غلامرضا صادقی بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.