2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی نازنین کریمی بازیگر نقش گیلدا در سریال دختران حوا

بیوگرافی نازنین کریمی بازیگر نقش گیلدا در سریال دختران حوا

نازنین کریمی بازیگر نام آشنایی است که در سریال دختران حوا نقش گیلدا را برعهده داشت. با زندگینامه او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -نازنین کریمی در سریال دختران حوا، نقش گیلدا، یکی از سه دختری که در نوزادی جا با جا شده بود را بازی کرده است. بیوگرافی این بازیگر توانا را بخوانید.

 

شروع بازیگری نازنین کریمی

نازنین کریمی متولد 19 مرداد سال 1360 است. او که از کودکی به بازیگری علاقه داشت در دانشگاه نیز در رشته تئاتر درس خواند و مدرک کارشناسی ارشد دریافت کرد.

 

کریمی با بازی در تله فیلم یک، دو، سه به کارگردانی محمد خراط زاده برای اولین بار جلوی دوربین رفت و بعد از آن به تدریج مسیرش در دنیای بازیگری مشخص شد.

نازنین کریمی بازیگر نقش گیلدا در سریال دختران حوا

بازی در نقش گیلدا در سریال دختران حوا

نازنین کریمی در سریال دختران حوا نقش گیلدا را بازی کرده است. او یکی از سه دختری است که تصور می شود در زمان نوزادی در بیمارستان جا به جا شده است و اکنون باید بفهمد خانواده واقعی اش چه کسانی هستند.

 

کریمی غیر از این نقش در سریال های دیگری نیز حضور یافته است. سریال هست و نیست، قرعه، عصر پاییزی، ستاک و عالیجناب مجموعه هایی هستند که نام نازنین کریمی را در تیتراژ آنها می بینیم.

نازنین کریمی بازیگر نقش گیلدا در سریال دختران حوا

نازنین کریمی در سینما

کریمی در سینما نیز فعال بوده و کارنامه خوبی دارد. فیلم های پارمیدا و هوس تجربه های اولین او در این حوزه هستند و وی در سال 71 در فیلم سارا به کارگردانی داریوش مهرجویی بازی کرد و سه سال بعد در فیلم برج مینو به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش پرداخت.

 

فیلم های فریاد در شب، دختر شاه پریون، چتر عاشقی، تونل، شروع یک پایان و پاییز فیلم های دیگر این هنرمند هستند. او در سال 99 نیز در فیلم دم غروب زعفرانیه به کارگردانی محمد خراط زاده حضور یافت.

 

کریمی همچنین فیلم دوش آخر را کارگردانی کرده و فیلمنامه آن را نیز خودش نوشته است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.