2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تعداد قسمت های سریال دختران حوا و ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

تعداد قسمت های سریال دختران حوا و ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال دختران حوا چند قسمت است؟ زمان تکرار آن چه ساعتی است؟ داستان آن چیست؟

دوات آنلاین -سریال دختران حوا از جمله ساخته های حسین سهیلی ‌زاده است که داستانی معماگونه و رازآلود دارد و بسیار جذاب و تماشایی است. می توانید این سریال را از شبکه آی فیلم دنبال کنید.

عکسی از سریال دختران حوا

خلاصه داستان سریال دختران حوا

سریال دختران حوا داستان زنی به نام ثریا است که 25 سال قبل در جوانی به عنوان پرستار در یک زایشگاه مشغول به کار بود اما رییس بیمارستان او را اخراج کرد و ثریا هم تصمیم گرفت انتقام بگیرد. او اسامی سه نوزاد را که روی دستهای آن‌ها برچسب زده شده را هنگام تولد در بیمارستان، عوض می‌کند که یکی از آن‌ها دختر رئیس بیمارستان است.

 

ثریا حالا که روزهای پایانی عمرش را در زندان می گذراند از کاری که در جوانی کرده پیشمان شده و از یک مدد کار اجتماعی به نام شیوا که خود نیز به اتهام قتل همسرش دانیال با او هم بند بوده و حالا آزاد شده، می‌خواهد که آن سه دختر را پیدا کند و نزد او بیاورد. آن سه دختر نیز که خود از طبقات مختلف جامعه می‌باشند و حالا بزرگ شده‌اند، به زندگی خود مشغول هستند، نیکی دختر رئیس بیمارستان که خود دختری به نام نیلو دارد و بعد از فهمیدن عوض شدن نوزادان میترسد همسرش او را رها کند، گیلدا دختری که عقده پولدار شدن دارد و وقتی متوجه راز جابه جایی نوزادان می‌شود آرزو می‌کند کاش دختر رئیس بیمارستان باشد او که با پسرخاله و مادر خود زندگی می‌کند بیشتر از دو دختر دیگر خواهان مشخص شدن واقعیت است و مژگان کارمند بانک که همراه خانواده خود روزگار را سپری می‌کند و زندگی خود را خیلی دوست دارد. این سه دختر با یکدیگر دوست شده و در تلاش برای یافتن حقیقت هستند و شیوا نیز به آن‌ها کمک می‌کند. از طرفی شیوا همسایه‌ای مخوف دارد که در آخر داستان به اتهام قتل دستگیر می‌شود.

عکسی از سریال دختران حوا

سریال دختران حوا چند قسمت است

این سریال در 34 قسمت 30 دقیقه ای تهیه شده اما در نهایت با تغییر زمان هر قسمت در 30 قسمت روی آنتن رفت.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

دختران حوا هر روز ساعت 5 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و اگر خواستید تکرار آن را تماشا کنید می توانید برای ساعت های یک بامداد و 9 صبح روز بعد برنامه ریزی کنید.

عکسی از سریال دختران حوا

بازیگران سریال دختران حوا

در این سریال یكتا ناصر در نقش شیوا ، پوریا پورسرخ در نقش بهزاد ، امیر حسین رستمی در نقش مسعود آزاد، نیما شاهرخ شاهی در نقش كامران ، گوهر خیر اندیش در نقش ثریا و ایرج راد در نقش دكتر شمس بازی می كنند.

 

تینا آخوندتبار، مینا وحید، مریم سرمدی، نازنین کریمی، لیدا عباسی، ساغر شکوری، ملیکا پارسا و آیلار نوشهری دیگر بازیگران سریال دختران حوا هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.