2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی مهرداد بخشی بازیگر نقش علیرضا در سریال افرا

بیوگرافی مهرداد بخشی بازیگر نقش علیرضا در سریال افرا

مهرداد بخشی بازیگر گیلانی است که در سریال افرا نقش علیرضا را برعهده دارد. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -مهرداد بخشی از جمله بازیگرانی است که کار خود را از تئاتر شروع کرد و اکنون در سریال افرا نقش علیرضا را بازی می کند. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

 

شروع فعالیت مهرداد بخشی

مهرداد بخشی متولد سال 1362 در شهر رشت است. او در دانشگاه در رشته مکانیک درس خوانده و فعالیت هنری خودش را از سال 75 از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شروع کرده است.

 

بخشی در تئاتر تجارب خوبی به دست آورد. نمایش های مثل یه گلوله برف کوچیک و کابوس های دنباله دار از جمله کارهایی است که او در آنها بازی کرده است. بخشی علاوه بر این در زمینه طراحی صحنه و  ساخت و اجرای دکور نیز کار کرده است.

 

او در سال 1390 اولین بار در تلویزیون در سریال خانه ای روی تپه به کارگردانی داریوش یاری دیده شد. بخشی در این سریال با بازیگران مطرحی مانند ازیگرها: فاطمه گودرزی، آتیلا پسیانی، مجید مشیری، امیر نوری، لاله صبوری، فرهاد بشارتی، بیژن امکانیان، همایون ارشادی، مهران رجبی، رحیم نوروزی، زیبا بروفه و... همکار بود. در این سریال پسر نوجوانی که به همراه مادر و خواهرش در یکی از روستاهای شمال کشور زندگی می کند برای امرار معاش خانواده تلاش می کند تا خانه شان را به محلی جذاب برای گردشگران تبدیل کند.

 مهرداد بخشی بازیگر نقش علیرضا در سریال افرا

بازی های مهرداد بخشی مقابل دوربین

بخشی بعد از سریال خانه ای روی تپه بارها مقابل دوربین رفت و بر تجارب خود در بازیگری افزود. از جمله کارهای او می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فیلم شیطان وجود ندارد(1398)

فیلم پروا(1398)

فیلم زونا(1396)

فیلم سکوت رعنا(1393)

 مهرداد بخشی بازیگر نقش علیرضا در سریال افرا

بازی در نقش علیرضا در سریال افرا

در سریال افرا بازیگران گیلانی زیادی حضور دارند که برخی از آنها نسبتا جوان هستند. یکی از این بازیگران نیز مهرداد بخشی است که نقش علیرضا را برعهده دارد. او علاوه بر این سریال در سریال در کنار پروانه ها نیز به ایفای نقش پرداخته است و به نظر می رسد از این به بعد درباره او بیشتر خواهیم شنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.