2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رنگ لباس در پاییز چی مناسب است

رنگ لباس در پاییز چی مناسب است

در پاییز سعی کنید از لباس‌هایی با رنگ‌های عمیق‌تر مثل قرمز، خاکستری و آبی دریایی استفاده کنید. راهنمای کامل انتخاب رنگ لباس پاییزی را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین- رنگ لباس‌ها تاثیر مثبتی در ظاهر ما دارد و هماهنگی در انتخاب رنگ‌ها باعث افزایش اعتماد به نفس و انرژی فرد می‌شود. هرچند دورهمی‌های زنانه در این روزها کمتر شده اما بعضی‌ها با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در این جمع‌های زنانه برای زمان کوتاهی با دوستان یا فامیل حضور می‌یابند. خوش‌پوشی در پاییز زحمت زیادی ندارد و فقط کافی است لباس‌های کمدتان را بر اساس نکاتی که در ادامه ذکر می‌کنیم با هم هماهنگ کنید و یک پوشش پاییزی چشم نواز و فوق‌العاده برای خودتان بسازید. با توجه به شرایط اقتصادی توصیه می‌شود که نهایت سعی‌تان را برای آراسته بودن  بدون خرید تازه به کار بگیرید.

 در پاییز لباس چه رنگی بپوشیم

در پاییز از رنگ‌های عمیق‌تر استفاده کنید

با توجه به این‌که نزدیک فصل‌های سرد سال هستیم، سعی کنید از لباس‌هایی با رنگ‌های عمیق‌تر مثل قرمز، خاکستری و آبی دریایی استفاده کنید. با این کار کمی از مشکی و سورمه‌ای فاصله می‌گیرید و به ظاهرتان روح می‌بخشید. مثلا پوشیدن یک پالتو برش‌دارخاکستری با شال گردن آبی‌دریایی برای حضور در یک مهمانی زنانه می‌تواند گزینه خوبی برای یک روز بارانی باشد.

 

در ضمن، شما می‌توانید این ترکیب پیشنهادی را با رنگ‌های صورتی کم‌رنگ، آبی، طوسی، شرابی بورگاندی و مشکی، سبز جنگلی و نارنجی، صورتی، سبز و مشکی هم امتحان کنید.

 

بیشتر بخوانید: تیپ زنانه شیک برای فصل پاییز؛ نکاتی که باید بدانید

 

رنگ لباس‌های سنگین باید گرم باشد

دقت داشته باشید به جای پوشیدن لباس‌های سنگین و گرم لباس‌های لایه لایه بپوشید تا در صورت گرم و سرد شدن دمای هوا یا در مکان‌های متفاوت با تغییرات دما بتوانید پوشش خود را تغییر دهید.

 

شنل‌ها و مانتوهای بافت با رنگ‌های گرم می‌توانند این نیاز شما را برطرف کنند.

 

به جوراب‌های بافتنی هم فکر کنید

شما می‌توانید در سبک پوشش‌تان، متفاوت‌تر از بقیه باشید. مثلا به جوراب‌های بافتنی، پلیورهای گشاد یا هرچیزی که با رنگ لباس‌های‌تان هماهنگ است و باعث می‌شود که ظاهر بهتری داشته باشید، فکر کنید.

 

بیشتر بخوانید: کاپشن پاییزه مردانه؛ نکاتی که حتما باید دقت کنید

 

پلیورهای پشمی بپوشید

پلیورهایی که از الیاف طبیعی مانند پشم و کتان تهیه شده‌اند، به این علت که جابه جایی هوا در آن‌ها خوب انجام می‌شود، بهترین انتخاب برای فصل پاییز هستند. این نوع پلیورها حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کنند و عمر طولانی دارند.

 

کیف‌تان در پاییز قهوه‌ای یا نارنجی باشد

بهترین انتخاب برای کفش در این فصل چکمه و بهترین انتخاب برای کیف، جنس‌های چرم و جیر با رنگ‌های بین قهوه‌ای، خاکی و قرمز و نارنجی هستند. فراموش نکنید رنگ‌ها هرکدام معنای خاصی دارند پس لباس‌هایی را برای فصل پاییز انتخاب کنید که طرح و رنگ‌شان با حال و هوای فصل همخوانی دارند.

 

 

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.