2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
فوت و فن هایی برای خوشمزه تر شدن ماکارونی

فوت و فن هایی برای خوشمزه تر شدن ماکارونی

در این مطلب ترفندهایی آموزش داده شده که باعث می شود ماکارونی شما خوشمزه تر از همیشه شود.

دوات آنلاین -ماکارونی غذای محبوبی است اما درست کردن آن هم فوت و فن های زیادی دارد که در طعم آن بسیار تاثیرگذار است. اگر می خواهید ماکارونی شما خوشمزه تر از همیشه شود نکاتی را که در ادامه به نقل از خراسان آمده است رعایت کنید.

 

نکات ریز آشپزی برای خوشمزه شدن ماکارونی

اگر نشاسته ماکارونی به خوبی از آن خارج شود ماکارونی شما خوشمزه تر می شود چون به راحتی سس ماکارونی جذب آن می‌شود  و مزه فوق العاده ای می گیرد. برای همین وقتی ماکارونی پخت باید به  وسیله آب سرد آن را آبکش کنید تا نشاسته آن خارج شود.

 

 برای این که ته دیگ سیب زمینی ویژه ای داشته باشید که به راحتی از قابلمه جدا شود شما باید ابتدا سیب زمینی ها را کمی با روغن سرخ کنید و سپس مقداری کنجد ته قابلمه بریزید و سیب زمینی ها را روی آن قرار دهید.

 

ببینید: آموزش پخت ماکارونی با شکل و طعم کاملا متفاوت

 

به هنگام پخت ماکارونی  در قابلمه آب جوش،از نمک، زردچوبه و روغن  استفاده کنید تا از وا رفتن و چسبندگی ماکارونی جلوگیری کند.

نکات ریز برای خوشمزه شدن ماکارونی

 سعی کنید از ماکارونی های با قطر کم استفاده کنید چون هم زمان پخت کمتری دارد و هم میزان نشاسته آن کم است.

 

 وقتی آب قابلمه جوش آمد و شما می خواهید ماکارونی را در آن بریزید ابتدا مقداری آب‌لیمو و سپس ماکارونی ها را اضافه کنید این کار باعث می شود ماکارونی مزه بهتری بگیرد و حتما به ماکارونی در حال جوش نمک اضافه کنید تا ماکارونی خوش طعم تر شود.

 

 طعم خوشمزه ماکارونی به مایه آن است حتما از سیر و فلفل دلمه ای در مایه ماکارونی استفاده کنید تا مزه بهتری بگیرد.

 

 وقتی ماکارونی به مرحله دم کردن رسید  می توانید نصف فنجان آب ماکارونی را اضافه کنید تا ماکارونی خوب بخار و رنگ آن را قرمزتر کند و بافتی نرم به  آن بدهد.

 

 برای این‌ که ماکارونی عطر و رنگ بی نظیری بگیرد می توانید  زعفران دم کرده به مایه آن اضافه کنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.