2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
طرز تهیه ماکارونی رنگی؛ غذایی باب میل بچه ها

طرز تهیه ماکارونی رنگی؛ غذایی باب میل بچه ها

ماکارونی رنگی را بچه ها خیلی می پسندند. با دستور پخت آن در این مطلب آشنا شوید.

دوات آنلاین -درست کردن ماکارونی رنگی اصلا کار سختی نیست و شما در خانه می توانید ماکارونی را جوری بپزید که رنگارنگ و رنگین کمانی شود. دستور پخت آن را در ادامه بخوانید:

 

برای ماکارونی رنگی چه موادی نیاز داریم

یک بسته ماکارونی

رنگ خوراکی در چند رنگ

طرز تهیه ماکارونی رنگی را بخوانید

دستور پخت ماکارونی رنگی چگونه است

1 - ماکارونی را طبق دستورالعمل آن بپزید.

 

2 - هنگامی که ماکارونی در حال پختن است، 2 قاشق غذاخوری آب و 20 قطره‌ی رنگ خوراکی را در یک پلاستیک ضخیم مخلوط کنید. این کار را برای همه‌ی رنگ‌ها در پلاستیک‌های جداگانه تکرار کنید. در این جا ما از 6 رنگ قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی و بنفش استفاده کرده‌ایم.

 

بیشتر بخوانید: فتوچینی را چطور بپزیم؟

 

3 - وقتی که پخت ماکارونی به پایان رسید، آب آن را در آبکش خالی کرده و بلافاصله در آب سرد قرار دهید تا روند پخت آن متوقف شود.

 

بیشتر بخوانید: جامبوشلز یا ماکارونی صدفی؛ فینگرفودی لذیذ

 

4 - ماکارونی‌ها را به 6 قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را در یکی از پلاستیک‌های رنگی قرار داده و در آن را محکم ببندید. با دست ماکارونی و رنگ را با هم مخلوط کنید تا رنگ به صورت یکنواخت همه جا پخش شود. سپس حداقل 1 دقیقه صبر کنید تا ماکارونی در درون پلاستیک رنگ‌ خیس بخورد.

 

5 - سپس به صورت جداگانه هر یک از پلاستیک‌ها را در آبکش ریخته و با آب سرد شستشو دهید تا رنگ‌های اضافی شسته شود. سپس همه‌ی ماکارونی‌ها را در ظرف اصلی خود بریزید. ماکارونی‌ها را مخلوط کنید تا رنگ‌های مختلف پخش شوند. از میل این غذا لذت ببرید.

 

منبع: سیمرغ/ seemorgh.com

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.