2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
حبس و تبعید برای متهم آزار 3 زن

حبس و تبعید برای متهم آزار 3 زن

این مرد اتهام تجاوز به عنف را انکار کرده است.

دوات آنلاین -رسیدگی به پرونده مرد شروری که به اتهام تعرض به 3 زن  دستگیر شده بود، پس از 6 سال فراز و نشیب سرانجام به صدور حکم قطعی رسید و به 3 سال حبس، 174 ضربه شلاق، 2 سال تبعید و 10 سال محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم شد.

 

به نوشته روزنامه ایران رسیدگی به این پرونده از سال 94  با شکایت 3 زن جوان که از سوی یک مرد مورد تعرض قرار گرفته بودند، آغاز شد. یکی از قربانیان به نام سیما گفت: اوایل سال 93 دوست صمیمی‌ام به نام سحر با من تماس گرفت و گفت از سوی پسری به نام مسعود مورد تجاوز قرار گرفته و این پسر از او فیلم سیاه هم تهیه کرده و قصد اخاذی دارد. پس از این تماس، تصمیم گرفتم به او کمک کنم بنابراین برای پس گرفتن فیلم دوستم با مسعود قرار گذاشتم. وقتی سوار ماشینش شدیم، او به یکباره به سمت حاشیه شهر رفت و در آنجا با تهدید چاقو من را هم مورد تعرض قرار داد.

 

وی در ادامه افزود: وقتی ماجرا را به سحر گفتم، فهمیدم من سومین قربانی مسعود بودم و او قبل از سحر به دوست صمیمی دیگرمان به نام شیوا تجاوز کرده بود.

 

شیوا نیز به مأموران گفت: من مربی یک باشگاه بدنسازی هستم. چند وقت پیش برای خرید به یک سوپرمارکت رفته بودم که پسر جوانی خواهش کرد تا برای یک تماس ضروری از تلفن من استفاده کند. من هم گوشی موبایلم را به او دادم اما وقتی به خانه برگشتم، تماس‌های پسر جوان آغاز شد و آنجا بود که فهمیدم او از تلفنم با تلفن خودش تماس گرفته تا شماره‌ام را بردارد. مزاحمت‌های او ادامه داشت تا  اینکه باعث شد همسرم طلاقم دهد.

 

این شاکی در ادامه گفت: مسعود که ادعا می‌کرد به من علاقه‌مند شده، خواست تا برای آخرین بار به دیدنش بروم تا دست از سرم بردارد، اما به محض اینکه با او قرار گذاشتم، با تهدید من را به پارک جنگلی سرخه حصار برد و در آنجا آزارم داد. حتی از کارش فیلم هم تهیه کرد. من هم از ترسم ماجرا را با دوستم سحر در میان گذاشتم. وقتی سحر به خاطر کمک به من خواست تا فیلم‌های تعرض را از او بگیرد، او دوباره با همان ترفند به دوستم هم تجاوز کرد و از او هم فیلم گرفت.

 

انکار تجاوز

به دنبال اظهارات شاکیان پرونده، مأموران با ردیابی تلفن همراه مسعود موفق شدند او را بازداشت کنند. متهم 35 ساله به اتهام زنای به عنف، آدم‌ربایی و سوء استفاده از شاکی‌ها در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شد.

 

در جلسه دادگاه متهم با رد اتهامات مطرح شده، خودش را بیگناه خواند و عنوان کرد که هر 3 شاکی پرونده به خواست خودشان وارد رابطه شده بودند.

 

در پایان جلسه دادگاه، قضات متهم را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و او را به 100 ضربه شلاق، 10 ماه زندان، یکسال تبعید  و 180 ساعت خدمات عمومی رایگان در  شهرداری محکوم کردند، اما با اعتراض 3 شاکی به حکم صادره پرونده در شعبه هفتم دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات دیوان عالی کشور با طرح چندین ایراد خواستار رسیدگی مجدد به این پرونده شدند.

 

بررسی دوباره پرونده

قضات دیوان عالی کشور در گزارشی اعلام کردند اگر چه متهم در جلسه دادگاه منکر تجاوز به عنف بوده ولی به ارتکاب رفتار غیراخلاقی  اعتراف کرده است. از این رو لازم است تا پرونده بار دیگر رسیدگی شود.

 

با اظهار نظر قضات دیوان عالی کشور و شکسته شدن حکم صادره، پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه هم عرض ارسال شد تا متهم بار دیگر از خود دفاع کند.

 

متهم این بار در شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران از خود دفاع کرد و باز هم منکر تجاوز به عنف شد. قضات دادگاه با توجه به مدارک موجود در پرونده، وی را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و او را به خاطر زنا به 100 ضربه شلاق  و 2 سال تبعید و به  خاطر استفاده از سند سفید امضا که در حین رسیدگی به پرونده تجاوزش راز این جرم هم برملا شد، به یکسال زندان محکوم کردند. پرونده وی به خاطر تهدید یکی از شاکی‌ها به انتشار فیلم‌های مستهجن به دادگاه انقلاب فرستاده شد.

 

متهم علاوه بر محاکمه در شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران  در شعبه 28 دادگاه انقلاب نیز محاکمه شد و از خود دفاع کرد و پس از پایان جلسه دادگاه قاضی شعبه متهم را  به خاطر تهیه فیلم‌های مستهجن و تهدید به انتشار آنها به 2 سال زندان، 74 ضربه شلاق و 10 سال محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم کرد. حکم صادره از دادگاه انقلاب در شعبه 57 دادگاه تجدید نظر مهر تأیید خورد و قطعی شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.