2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قاتل زن تنها به دار آویخته شد

قاتل زن تنها به دار آویخته شد

این مرد با وسوسه سرقت طلا دست به جنایت زده بود.

دوات آنلاین -مردی که متهم است پس از قتل زنی جوان در شهرستان اسفراین طلاهای وی را سرقت کرده و جسدش را آتش زده بود روز گذشته قصاص شد.

 

به نوشته روزنامه جوان اسفند سال ۹۶ بود که مأموران پلیس از گم شدن زنی ۳۱ ساله با خبر شده و در این باره تحقیق کردند.

 

خانواده وی به پلیس گفتند که زن جوان از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است.

 

اعتراف به قتل

در شاخه دیگری از تحقیقات ماموران پس از چند روز از مردی جوان به عنوان مظنون تحقیق کردند.

 

او در بازجویی های فنی به قتل اعتراف کرد. وی توضیح داد: روز حادثه متوجه شدم که زن جوان در باغ شان تنهاست. وسوسه شدم که طلاهایش را سرقت کنم برای همین وارد شدم و او را به قتل رسانده و طلاهایش را سرقت کردم. بعد از آن برای از بین بردن جسد آن را مثله کرده و آتش زدم تا این که بازداشت شدم.

 

بعد از اعتراف متهم به ارتکاب جنایت بازپرس وی را به اتهام قتل عمد، سرقت و جنایت بر میت مجرم شناخت و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان ارجاع شد.

 

در جلسه رسیدگی به پرونده اولیای دم گفتند که خواسته ای جز قصاص منهم ندارند. متهم وقتی در جایگاه قرار گرفت بار دیگر ماجرای سیاه را شرح داد.

 

هیئت قضایی بعد از ختم جلسه رسیدگی متهم را به خاطر قتل به قصاص، به دلیل سرقت به ۱۰ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق و به دلیل جنایت بر میت به تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم کرد.

 

رأی صادر شده از سوی قضات دیوانعالی کشور تأیید و بعد از انجام تشریفات اداری حکم روز گذشته اجراشد.

 

نادر نژاد اقلاش، دادستان شهرستان اسفراین با اعلام این خبر به تبعات منفی ناشی از تصمیمات عجولانه و غیر منطقی که ممکن است بر اساس انگیزه های مختلف از سوی افراد شکل گیرد اشاره کرد و گفت:هر جنایتی به موجب قانون مجازات و مکافاتی دارد و دیر و یا زود فرد مرتکب به سزای اعمالش خواهد رسید، بنابراین بهتر است انسان قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی به آثار و پیامدهای رفتار و کردار خود به دقت فکر کند و مراقب باشد تا خود را گرفتار سوء تدبیر و یا یک تصمیم نابخردانه نکند و فرد و جامعه را با مشکلات عدیده مواجه نسازد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.