2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال فرشتگان بی بال؛ ساعت پخش و تکرار و تعداد قسمت ها

سریال فرشتگان بی بال؛ ساعت پخش و تکرار و تعداد قسمت ها

از خلاصه داستان، تعداد قسمت ها، بازیگران ساعت پخش و تکرار سریال فرشتگان بی بال در این مطلب مطلع شوید.

دوات آنلاین -سریال فرشتگان بی بال مجموعه است که امیرحسین عنایتی نویسندگی و تهیه کنندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد. همه آنچه درباره این سریال باید بدانید در ادامه آمده است.

عکسی از سریال فرشتگان بی بال

خلاصه داستان سریال فرشتگان بی بال

سریال فرشتگان بی بال روایتگر داستان مبارزه با ویروس کرونا است و با محوریت ستایش و قدردانی از زحمات کادر درمان تولید شده است. این سریال با داستان بازسازی بحران کرونا در کشور و نمایش تلاش‌های بی‌دریغ کادر درمان و نیروهای جهادی ساخته شده است.

 

فرشتگان بی بال روایت داستان زندگی خانواده ی حاج فتاح معتمد محل است که پسرش نیما یک تعمیرگاه ماشین دارد و دخترش نیره پزشک است. لیلا دوست نیره که او هم پزشک است نامزد نیما است. نیکان پسر یکی از دوستان قدیمی حاج فتاح که سالها در آلمان زندگی کرده، برای فروش خانه پدری اش به ایران آمده است که ویروس کرونا باعث می شود بازگشتش به تعویق بیفتد و ...

عکسی از سریال فرشتگان بی بال

ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

سریال فرشتگان بی بال هر شب ساعت 11 روی آنتن شبکه 5 می رود و تکرار آن را می توانید در ساعت های 11 صبح و 7 عصر تماشا کنید.

عکسی از سریال فرشتگان بی بال

سریال فرشتگان بی بال چند قسمت است

این سریال تلویزیونی که تولید سال 1399 است در 14 قسمت ساخته شده است و هر قسمت حدود 40 دقیقه است.

عکسی از سریال فرشتگان بی بال

بازیگران سریال فرشتگان بی بال

رزیتا غفاری، آشا محرابی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی، مختار سائقی، شهرام عبدلی، فرج الله گل سفیدی، زهره قاسمی، آرش جورکش و... در فرشتگان بی بال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.