2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی ملیکا نصیری،‌ بازیگر نقش فرناز در سریال ۸۷ متر

بیوگرافی ملیکا نصیری،‌ بازیگر نقش فرناز در سریال ۸۷ متر

ملیکا نصیری بازیگر جوانی است که در سریال ۸۷ متر نقش فرناز را بازی کرده است. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -ملیکا نصیری با بازی در نقش فرناز در سریال ۸۷ متر اولین نقش تلویزیونی خودش را تجربه می کند. با بیوگرافی او آشنا شوید.

ملیکا نصیری،‌ بازیگر نقش فرناز در سریال ۸۷ متر

ملیکا نصیری؛ از روزنامه نگاری تا بازیگری

درباره ملیکا نصیری اطلاعات زیادی وجود ندارد جز این که او روزنامه نگار است و خودش نیز در صفحه اش در اینستاگرام از همین عنوان استفاده کرده است. نصیری که روزنامه نگار هنری بود با سریال ۸۷ متر و بازی در نقش فرناز بازیگری را تجربه کرد.

ملیکا نصیری،‌ بازیگر نقش فرناز در سریال ۸۷ متر

نصیری درباره همکاری با کیانوش عیاری به جام جم گفت است: من قبل از تجربه بازی در این سریال خبرنگار سینمایی بودم و در جریان اخبار سینمایی قرار می‌گرفتم. درنتیجه وقتی اسم کیانوش عیاری و بازی در سریال او به میان آمد، بدون کوچک‌ترین شک و ترسی قرارداد امضا کردم و خوشحالم که ایشان و همین‌طور شبنم عرفی‌نژاد به من اعتماد کردند و یکی از نقش‌های اصلی کار را به من سپردند. کیانوش عیاری در قامت کارگردان بسیار صبور و ریزبین است. از کوچک‌ترین جزئیات غافل نمی‌ماند اما دست بازیگر را برای کار باز می‌گذاردو به او آزادی عمل می‌دهد و برایش مهم است که بازیگر از هرگونه حرکات تصنعی بپرهیزد و درمقابل دوربین اکت‌های متظاهرانه نداشته‌باشد. از برداشت‌های پرتکرار و طولانی هم هراسی ندارد و تا به نتیجه دلخواهش نرسد، پلان‌ها را تکرار می‌کند و اجازه نمی‌دهد کیفیت فدای زمان بشود.

ملیکا نصیری،‌ بازیگر نقش فرناز در سریال ۸۷ متر

نقش فرناز در سریال ۸۷ متر

ملیکا نصیری می‌گوید: من ایفاگر نقش فرناز هستم که دختر کوچک خانواده خلیلی‌است و ۱۸سال دارد و مثل تمام شخصیت‌های سریال درگیر ماجرای کلاهبرداری خانه می‌شود.

 

او ادامه داد: سریال ۸۷متر چندبار دچار وقفه شد و کار تولیدش به تعویق افتاد اما گروه همدلی داشتیم که همه دست‌به‌دست هم داده و سختی‌های مسیر را هموار می‌کردند. بار این وقفه بیش از هر کسی بر دوش سهیلا کاشفی، منشی صحنه کار بود که جزبه‌جز راکوردها را در طول چند سال نگهداری می‌کرد و شبنم عرفی‌نژاد، برنامه‌ریز سریال که به جرأت می‌توان گفت با مدیریت صحیح او، بسیاری از بحران‌ها حل می‌شد و بخش بسیاری از کار تولید سریال مرهون زحمات اوست.

 

این بازیگر درباره همکاری و تعامل با دیگر نقش‌آفرینان سریال می‌گوید: جو دوستانه‌ای در پشت صحنه حاکم بود و فکر می‌کنم این صمیمیت و کمک بازیگران به همدیگر در نتیجه کار هم مشهود باشد. ما سکانس‌های سخت اسباب‌کشی داشتیم که در هر پلان تعداد زیادی از بازیگران جلوی دوربین می‌رفتند و هرچه بازیگران بیشتری در یک قاب کنار هم باشند، کار فیلمبرداری سخت‌تر می‌شود. بسیاری از ما هم اولین تجربه حرفه‌ای خود را تجربه می‌کردیم و این کم‌تجربگی در اوایل کار به هرحال احتمال خطا را بالا می‌برد و بازیگران باتجربه مثل علی دهکردی، فریبا کامران، حسین سلیمانی یا شهین تسلیمی بسیار صبوری می‌کردند و کوچک‌ترین خمی بر ابرو نمی‌آوردند و به اعتقاد من همکاری با چنین بازیگران صبوری که از هیچ کمکی هم فروگذاری نمی‌کردند، شانس ما بود. درواقع همه ما در نهایت خانواده‌ای شدیم که نزدیک چهارسال کنار هم، از پس فراز و نشیب‌های کار برآمدیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.