2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پلیس در تعقیب قاتل مرد سرایدار

پلیس در تعقیب قاتل مرد سرایدار

علت اصلی جنایت مشخص نبود اما با توجه به شواهد و مدارک موجود مشخص بود که قتل از سوی یک آشنا و با خصومت شخصی رخ داده است.

دوات آنلاین -تحقیقات برای رمزگشایی از اسرار قتل سرایدار یک ساختمان مسکونی، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

 

به نوشته همشهری، سحرگاه یکشنبه یکی از ساکنان ساختمانی در شمال تهران از داخل حیاط خانه ای ویلایی صدای درگیری شنید. چند روزی بود که صاحب‌خانه سفر بود و سرایدار ساختمان به تنهایی در اتاقک زندگی می‌کرد.

 

مرد همسایه احتمال داد که درگیری شخصی باشد به همین دلیل دخالتی نکرد. او اما چندین ساعت بعد یعنی در شامگاه یکشنبه وقتی برای انجام کاری از خانه‌اش بیرون رفت متوجه شد در ورودی خانه ویلایی نیمه‌باز است.

 

او که سحرگاه همان روز صدای درگیری از داخل حیاط خانه شنیده بود نگران شد و برای سرکشی قدم در خانه ویلایی گذاشت تا از سرایدار آنجا علت درگیری را جویا شود. اما هرچه مرد سرایدار را صدا زد کسی پاسخ نداد. مرد همسایه وارد حیاط شد و وقتی در اتاقک سرایداری را باز کرد با به هم‌ریختگی وسایل در آنجا و پیکر بی‌جان سرایدار روبه‌رو شد و وحشت زده به پلیس زنگ زد. طولی نکشید که مأموران در محل حادثه حضور یافتند.

 

تحقیقات پلیسی

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرایدار ساختمان به‌دلیل اصابت جسم سخت به سرش جانش را از دست داده است. این جنایت به قاضی رحیم دشتبان بازپرس جنایی تهران اطلاع داده شد. او به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی تهران در صحنه جرم حضور یافتند و با خانه‌ای به هم‌ریخته و جسد سرایدار روبه‌رو شدند.

 

به هم‌ریختگی اتاقک نشان می‌داد که او قبل از قتل با قاتل درگیر شده است. از سوی دیگر پزشکی قانونی که در صحنه جرم حضور داشت زمان قتل را حدود 17ساعت قبل اعلام کرد.

 

علت اصلی جنایت مشخص نبود اما با توجه به شواهد و مدارک موجود مشخص بود که قتل از سوی یک آشنا و با خصومت شخصی رخ داده است. جسد با دستور قاضی به پزشکی قانونی انتقال یافت و گروهی از مأموران تلاش خود را برای کشف اسرار این جنایت آغاز کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.