2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
داماد تصاویر خصوصی عروس را در فضای مجازی پخش کرد

داماد تصاویر خصوصی عروس را در فضای مجازی پخش کرد

ازدواج این مرد و عروس خانم در شب جشن به هم خورده و داماد قصد انتقام گیری داشت.

دوات آنلاین -رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری متهم پرونده ای با موضوع انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی در شبکه های اجتماعی، خبر داد.

 

سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: خانم جوانی به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پخش شده است،در این راستا پرونده اولیه تشکیل شد.

 

وی افزود:  شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان داشت با شخصی آشنا شدم و پس از گذشت مدتی قصد ازدواج با یکدیگر را داشتیم اما در شب عروسی با توجه به اختلافات و درگیری های دو خانواده همه چیز به هم خورد و از هم جدا شدیم و تمام تصاویری که از بنده در فضای مجازی پخش شده مربوط به همان زمان است.

 

 به گفته این مقام انتظامی، کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و با در نظر گرفتن همه جوانب و بررسی های تخصصی ادله دیجیتال موجود در پرونده متهم را که همان داماد سابق بود شناسایی کردند و پس از تشریفات قضائی وی در یکی از مناطق شمالی تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

 

گودرزی بیان داشت: مجرم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ ضمن قبول جرم خود اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم که به علت اختلافات خانواده ها این ازدواج به هم خورد و من برای تلافی و انتقام از این خانواده دست به این کار زدم و تمام تصاویری که از شاکی داشتم را در فضای مجازی منتشر کردم.

 

هشدار به مجرمان

این مقام مسئول با هشدار به مجرمانی که با انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی کاربران با آبروی آنان بازی می‌کنند، بیان داشت: سوءاستفاده از تصاویر شخصی و خصوصی در شبکه‌های اجتماعی یکی از شایع‌ترین جرائم حوزه فضای مجازی بوده و باتوجه به اینکه هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای سایبری برابر قانون جرم محسوب می شود، پلیس فتا خود را موظف به برخورد قاطعانه با مجرمان و قانون شکنان دانسته و تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان در فضای مجازی به کار خواهد گرفت.

 

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: در صورت نیاز به مشاوره یا ارائه گزارش موارد مشکوک می‌توانند مراتب را از طریق تماس تلفنی با 110 یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.