2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
فرجام تلخ عشق هوس آلود دختر 23 ساله

فرجام تلخ عشق هوس آلود دختر 23 ساله

من که به قصد ازدواج با آن پسر وارد رابطه غیراخلاقی شده بودم، خیلی آزادانه اجازه دادم تا از من و خودش فیلم و عکس های خصوصی تهیه کند اما...

دوات آنلاین- روزی که در محل کارم به پسری جوان دل باختم، هیچ گاه فکر نمی کردم که این آشنایی در فضای مجازی، در مدت کوتاهی به جایی می رسد که آبرو و حیثیتم در خطر قرار می گیرد و همه پس اندازهای کارگری ام را نیز از دست می دهم و ...

 

دختر 23ساله ای که برای جلوگیری از یک رسوایی بزرگ و دریافت پول های به یغما رفته اش دست به دامان قانون شده بود، در حالی که بیان می کرد یک عشق هوس آلود آرزوهایم را به خاکستر یأس تبدیل کرد، درباره این ماجرا به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سناباد مشهد گفت: تحصیلات دانشگاهی ام که به پایان رسید در یکی از مراکز تجاری مشهد و در زمینه فروش قطعات رایانه و لوازم جانبی گوشی تلفن همراه مشغول کار شدم. مدتی بعد با پسری در فضای مجازی ارتباط برقرار کردم که او نیز در همان مرکز خرید مشغول کار بود. این ماجرا با یک چت ساده احوال پرسی در یکی از شبکه های اجتماعی شروع شد و خیلی زود به دیدارهای حضوری کشید. دیگر در روزهای تعطیل بیرون می رفتیم و گاهی ساعت های بیکاری را در کنار هم سپری می کردیم. این رابطه عاطفی به جایی رسید که من دیگر آینده خودم را در کنار او می دیدم. 

 

عکس‌های خصوصی

هنوز چند ماه بیشتر از این آشنایی نگذشته بود که روزی «جمال» مرا به باغی در حاشیه شهر دعوت کرد تا غافلگیرم کند. او برای من در آن باغ اجاره ای جشن تولد گرفته بود. آن روز من که دیگر به قصد ازدواج با او وارد رابطه غیراخلاقی شده بودم، خیلی آزادانه اجازه دادم تا از من و خودش فیلم و عکس های خصوصی تهیه کند.

 

این گونه بود که به بهانه «خاطرات ماندگار» تعداد زیادی فیلم و عکس با صحنه های زننده و غیراخلاقی در گوشی تلفن همراهش ثبت کرد. بعد از این ماجرا بود که از من خواست مبلغی پول به او بدهم. من هم بی درنگ همه پس انداز یک ساله ام را که 9میلیون تومان بود به حسابش واریز کردم، چرا که این مبلغ در حساب بانکی ام وجود داشت و از سوی دیگر هم من او را همسر آینده ام می پنداشتم. 

 

آخرین پیام

خلاصه حدود دو یا سه هفته پس از این ماجرا، آرام آرام رفتار و رابطه جمال با من سرد شد. دیگر مانند قبل با من بیرون نمی آمد و به تلفن هایم پاسخ نمی داد تا این که بالاخره یک روز پیام داد که دیگر نمی تواند با من رابطه داشته باشد!

 

 با دیدن این پیام حسی از نگرانی وجودم را فرا گرفت و خیلی تلاش کردم تا او را به ادامه این ارتباط پنهانی ترغیب کنم اما وقتی او در یک پیام دیگر به صورت قطعی پاسخم را داد، از او خواستم پول هایم را به من بازگرداند ولی جمال تهدیدم کرد که تصاویر جشن تولد را در فضای مجازی منتشر می کند یا آن ها را به خانواده ام نشان می دهد، حالا مانده ام که ...

 

شایان ذکر است، به دستور سرگرد جواد بیگی (رئیس کلانتری سناباد) بررسی کارشناسی این پرونده در دایره مددکاری اجتماعی کلانتری آغاز شد.

 

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.