2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
معرفی کامل سریال وضعیت زرد، خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

معرفی کامل سریال وضعیت زرد، خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

سریال وضعیت زرد یک مجموعه طنز تماشایی است که اطلاعات کامل درباره آن را می توانید در این مطلب کسب کنید.

دوات آنلاین -سریال وضعیت زرد به کارگردانی مجید رستگار روی آنتن شبکه سه می رود. این سریال یک طنز سیتکامی است که تماشای آن می تواند برای سرگرمی جالب باشد.

 

سیت کام که به آن کمدی موقعیت هم گفته می شود شاخه ای از طنز است که در آن شخصیت های داستان در محل های عادی زندگی روزمره مانند محل کار یا سکونت خود حضور دارند اما رفتار و حرف هایشان طنزآلود است. در برخی سریال های سیتکام شاهد هستیم روی لحظات کمدی صدای خنده نیز پخش می شود. اگر اهل شبکه نمایش خانگی باشید مثالی که برای کمدی سیتکام می توان آورد مجموعه مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان است.

داستان سریال وضعیت زرد چیست

خلاصه داستان سریال وضعیت زرد

حامد بامروت نژاد، تهیه‌کننده این سریال در خصوص خط داستانی آن که رگه‌های سیاسی دارد، گفته است: خط قصه و شخصیت‌های ما که ۶ کاراکتر محوری دارد هرکدام داستان و رگه‌هایی دارند. یکی از شخصیت‌های اصلی طراح سانتریفیوژ است که از سازمان انرژی اتمی اخراج شده؛ اخراج این دانشمند هسته‌ای پیرنگی دارد که تا انتهای کار، مخاطب را با خودش می‌کشاند. البته موضوعات اجتماعی، اقتصادی و مجازی هم حولِ این محور این سریال است.

 

در معرفی این اثر آمده است: «سعید: فکر کنم منو اشتباه گرفتید... من سعید کاظمی، یکی از طراحان سانتریفیوژهای نسل جدید هستم!

کارمند: ببینید آقای دکتر ... .

سعید: دکتر سعید کاظمی، دریافت کننده جایزه ویژه علمی از دستان رئیس‌جمهور سابق... رئیس مجلس هم اونجا بود ... حتی باهاش دست دادم!

کارمند: بالاخره چرخ زندگی مردم هم باید بچرخه ... .

سعید: با اخراج من؟!»

سریال وضعیت زرد در چند قسمت ساخته شده است

سریال وضعیت زرد چند قسمت است

سریال وضعیت زرد هر شب بین ساعت 7. 30 دقیقه تا 8 شب از شبکه سوم پخش می شود. این سریال در 13 قسمت تولید شده است.

کدام بازیگران در سریال وضعیت زرد حضور دارند

بازیگران سریال وضعیت زرد

زین‌العابدین تقی‌پور، حسام خلیل‌نژاد، آرش ماهان‌کیا، محمد مهدی رضائی، مهران رجبی، بهار داورزنی، امیر غفارمنش، علی سلیمانی و سوسن‌پرور بازیگران این مجموعه هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.