2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
قتل مرد 90 ساله با داس

قتل مرد 90 ساله با داس

با حضور مأموران در محل وقوع جنایت مشخص شد مرد سالخورده با ضربات متعدد داس جانش را از دست داده اما هیچ نشانه ای از عامل جنایت در آنجا وجود نداشت.

دوات آنلاین -پلیس در حال تحقیق درباره مرگ مرد سالخورده‌ای است که با ضربات متعدد داس به سرش به قتل رسیده است.

 

به نوشته روزنامه همشهری، این مرد 90ساله ساکن روستای بکندی بخش کوهین واقع در استان قزوین بعد از فوت همسرش به تنهایی زندگی می‌کرد. او از روز یکشنبه به تماس‌های تلفنی فرزندانش پاسخ نداد. وقتی آنها نگران پدرشان شدند و خود را به خانه او رساندند با پیکر بی‌جانش مواجه شدند. آنطور که شواهد نشان می‌داد او به قتل رسیده بود. به همین دلیل ماجرا به پلیس گزارش و تحقیقات در این‌باره آغاز شد.

 

با حضور مأموران در محل وقوع جنایت مشخص شد که مرد سالخورده با ضربات متعدد داس به سر و گردنش جانش را از دست داده است اما هیچ نشانه ای از عامل جنایت در آنجا وجود نداشت.

 

جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد. از سوی دیگر نزدیکان مقتول مدعی هستند که از خانه مقتول سرقتی انجام نشده و معلوم نیست او با چه انگیزه‌ای و توسط چه‌کسی به قتل رسیده است. براساس این گزارش تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت همچنان ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.