2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
راز قتل زن فروشنده چیست

راز قتل زن فروشنده چیست

جسد این زن در حالی که با 10 ضربه چاقو به قتل رسیده بود در خانه اش پیدا شد و پلیس در جست و جوی قاتل او است.

دوات آنلاین -تلاش زن جوان برای تعمیر خانه‌ای که به تازگی خریده بود به قیمت جانش تمام شد. مأموران پلیس تهران جسد این زن را که فروشنده یکی از فروشگاه‌های بزرگ بود در حالی که با ۱۰ ضربه چاقو به قتل رسیده در خانه‌اش کشف کردند. تحقیقات برای بازداشت عامل یا عاملان حادثه جریان دارد.

 

کشف جسد

به نوشته روزنامه جوان، ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه ۲۷‌تیرماه مأموران کلانتری‌۱۲۸ تهران‌نو به قاضی واحدی، بازپرس ویژه قتل تهران خبر دادند زن جوانی حوالی میدان امام حسین به قتل رسیده‌ است.

 

لحظاتی بعد بازپرس به همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل حاضر شد. محل حادثه طبقه‌سوم ساختمانی مسکونی و جسد متعلق به زن جوانی بود که در اتاق پذیرایی با اصابت ۱۰ ضربه چاقو به نقاط مختلف بدنش به قتل رسیده بود.

 

برادر مقتول چه گفت

برادر ۴۵‌ساله مقتول که پلیس را از ماجرا با خبر کرده بود اولین کسی بود که مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: من و خواهرم به تنهایی در خانه پدری‌مان زندگی می‌کنیم. خواهرم فروشنده یکی از فروشگاه‌های بزرگ است و این خانه را به تازگی خریده‌است. پدر و مادرمان چند سال قبل فوت شدند. خواهر دیگری داریم که او ازدواج کرده و همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند.

 

مدتی قبل خواهرم با پس‌انداز و فروش طلاهایش این خانه را خرید. خانه البته قدیمی است و نیاز به تعمیر داشت. او از چند روز قبل به دنبال فردی بود که بتواند خانه را بازسازی کند. خواهرم در این باره با چند نفر حرف زده‌بود و امروز هم با یکی از آن‌ها قرار داشت تا خانه را به او نشان دهد. او گفت که کلید یدک خانه را هم به آن مرد داده است.

 

برادر مقتول ادامه داد: صبح امروز خواهرم برای ملاقات با یکی از آن‌ها خانه را ترک کرد. ساعتی بعد هر چه به گوشی تلفن همراهش زنگ زدم جواب نداد. احتمال دادم که به فروشگاه محل کارش رفته و سرش شلوغ است. ساعت‌۱۷ آخرین بار بود که با او تماس گرفتم. وقتی به تماسم جواب نداد نگرانش شدم و به خانه‌اش آمدم تا شاید خبری از او پیدا کنم. وقتی مقابل ساختمان رسیدم همزمان مرد تعمیر کار هم آمد و گفت که با خواهرم قرار دارد. او کلید داشت و با کلید یدک او وارد ساختمان شدیم. در اتاق پذیرایی بود که جسد خواهرم را دیدیم و به پلیس خبر دادم.

 

در شاخه دیگری از بررسی‌ها مشخص شد که پنج‌ساعت از وقوع حادثه گذشته است. بررسی محتویات کیف دستی مقتول هم نشان داد که گوشی تلفن همراه و مقداری از اوراق او سرقت شده است.

 

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی برای بازداشت عامل یا عاملان حادثه جریان دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.