2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال یک لحظه دیرتر چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال یک لحظه دیرتر چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

موضوع سریال یک لحظه دیرتر چیست؟ این سریال چند قسمت دارد؟ چه ساعتی از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود و بازیگران آن چه کسانی هستند.

دوات آنلاین -سریال یک لحظه دیرتر به کارگردانی راما قویدل اولین بار در سال 1391 از شبکه دوم پخش شد و اکنون شبکه آی فیلم تصمیم به بازپخش آن گرفته است و شما با احتساب تکرارهای این سریال سه نوبت در روز می تواند به تماشای آن بنشینید.

 

راما قویدل کارگدان نام آشنایی است که آخرین مجموعه ای که تاکنون ساخته به نام ایلدا به شدت مورد توجه قرار گرفت. او همچنین در سریال هایی مانند عملیات 125، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، دیوار شیشه ای، خانواده دکتر ماهان و ... پشت دوربین نشسته است.

داستان سریال یک لحظه دیرتر درباره چیست

خلاصه داستان سریال یک لحظه دیرتر

یک لحظه دیرتر، روایتگر داستان‌ افرادی است که در لحظه‌های مهم و سرنوشت‌ساز زندگی خود، تصمیماتی گرفته و خیر و شر زندگی خویش را رقم می‌زنند. تصمیماتی که در صورت اشتباه بودن آن، آنان را با پیامد و عواقب کارشان مواجه می‌سازد...

سریال یک لحظه دیرتر در چند قسمت ساخته شده است

تعداد قسمت های سریال یک لحظه دیرتر

این سریال در 20 قسمت ساخته شده است و هر قسمت آن عنوانی مجزا دارد و می توانید شاهد داستانی مجزا باشید البته همه قسمت های یک لحظه دیتر حول محور یک موضوع می چرخند و پیام و مضمونی واحد دارند.

سریال یک لحظه دیرتر چه ساعتی از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال یک لحظه دیرتر هر روز ساعت 4 بعد از ظهر روی آنتن شبکه آی فیلم می رود و تکرار آن در دو نوبت خواهد بود. بنابراین می توانید در ساعت های 12 شب و همچنین 8 صبح شاهد بازپخش آن باشید.

کدام بازیگران در سریال یک لحظه دیرتر حضور دارند

بازیگران سریال یک لحظه دیرتر

با بازی پرویز پورحسینی، سروش صحت، بابک حمیدیان، عاطفه رضوی، مریم کاظمی، کوروش سلیمانی، مهسا کرامتی، فریدون محرابی، هادی دیباجی، فرهاد جم، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، مجتبی رجبی، افسانه چهره آزاد، مهران نائل، روح الله کمانی و … از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.