2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی  روشنک گرامی بازیگر نقش ترنج در سریال گمشدگان

بیوگرافی روشنک گرامی بازیگر نقش ترنج در سریال گمشدگان

روشنک گرامی بعد از این که در سریال گمشدگان نقش ترنج را بازی کرد در فیلم ها و سریال های زیادی حضور یاتف. زندگینامه او را بخوانید.

دوات آنلاین -روشنک گرامی زمانی که در سریال گمشدگان نقش ترنج را ایفا کرد بازیگری تازه کار بود اما اکنون به چهره ای شناخته‌شده تبدیل شده است. با بیوگرافی او آشنا شوید.

  روشنک گرامی بازیگر نقش ترنج در سریال گمشدگان

زندگی شخصی روشنک گرامی

روشنک گرامی متولد اول مهر سال 1362 است. او در دو رشته تحصیل کرده و هم مدرک مهندسی معماری دارد و هم کارگدانی تئاتر. ضمن این که در موسیقی نیز متحبر است و نوازندگی را خوب می داند. علاوه بر این در اواقت فراغتش کار طراحی لباس انجام می دهد.

 

گرامی یک علاقه شخصی دیگر هم دارد و آن هم سرعت است. او با سرعت زیاد رانندگی می کند و اتفاقا یک بار هم در سال 93 دچار سانحه سنگین رانندگی شد. خودش در این باره گفته است: هنگام خروج از پارکینگ منزل در محله اکباتان تهران تصادف شدیدی رخ داد که باعث شد چندین هفته را در بیمارستان سپری کنم متأسفانه هنگام خروج از پارکینگ منزلمان در اکباتان با خودرویی تصادف کردم و بر اثر شدت جراحت وارده همان لحظه به بیمارستان منتقل شدم و در همان روز نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتم.

  روشنک گرامی بازیگر نقش ترنج در سریال گمشدگان

بازی در  نقش ترنج در سریال گمشدگان

روشنک گرامی از سال 1389 بازیگری را به صورت حرفه ای آغاز کرد و در آن سال در سریال فاصله ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده به ایفای نقش پرداخت. سریال فاصله ها مجموعه ای موفق و پربیننده بود و برای گرامی یک شروع خوب محسوب می شد.

 

او سپس در سال 1390 در سریال جنایت و مکافات به کارگردانی رضا کریمی بازی کرد و 6 سال بعد نقش ترنج را در سریال گمشدگان برعهده گرفت.

 

ترنج دختری است که از اعتیاد پدر آسیب دیده، خانه‌ شان را ترک کرده، برادرش گم شده  و ... با هزار و یک مشکل مواجه است اما در ن هایت بر سختی ها غلبه می کند و می تواند زندگی اش را به خوبی بسازد.

 

گرامی در سال 98 در یک سریال دیگر هم بازی کرد؛ سریال هم گناه که در شبکه نمایش خانگی پخش شد. او در این سریال نقش نیکی را برعهده داشت.

  روشنک گرامی بازیگر نقش ترنج در سریال گمشدگان

روشنک گرامی در سینما

تله فیلم گنگ خوابدیده به کارگردانی علی عطشان در سال 1390 اولین فیلمی بود که گرامی در آن بازی کرد. سپس یک سال بعد از فیلم قاعده تصادف به کارگردانی بهنام بهزادی حضور یافت. این فیلم مورد تحسین قرار گرفت و بازی گرامی هم بسیار به چشم آمد. در این فیلم گروهی تئاتری متشکل از چند پسر و دختر، آخرین تمرینات خود را انجام می‌دهند تا برای اجرا آماده باشند. اجرایی که قرار است خارج از کشور انجام شود. اما وقتی پدر یکی از اعضای گروه به نام شهرزاد، به هر شکل نمی‌خواهد اجازه بدهد که دخترش همراه گروه به خارج برود، همه برنامه‌ها بهم می‌ریزد

 

فیلم تابو به کارگردانی خسرو معصومی که در سال 1393 تولید شد کار بعدی گرامی در سینما است. این بازیگر در سال 94 پر کار بود و در فیلم های زیر به نقش آفرینی پرداخت:

هلن به کارگردانی علی‌اکبر ثقفی

خانه دیگری به کارگردانی بهنوش صادقی

آخرین بار کی سحر را دیدی؟ به کارگردانی فرزاد مؤتمن

 

او در سال 95 نیز در دو فیلم سینمایی یک کامیون غروب و یک کیلو و بیست و یک گرم بازی کرد و در فیلم کوتاه سکوت کن هم جلوی دوربین رفت.

 

سال 97 برای گرامی سال بود که در ملبورن و لایه های دروغ به ایفای نقش پرداخت و بعد از آن در سال 99 در فیلم لب خط بازی کرد. این فیلم روایت جوانی به اسم رضا است که در جنوب تهران «لب خط» زندگی می‌کند و از معدود آدم‌هایی در دنیاست که سندرم هایپرتیمزیا دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.