2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آخر سریال گمشدگان چه می شود

آخر سریال گمشدگان چه می شود

اگر می خواهید بدانید در قسمت آخر سریال گمشدگان چه اتفاقاتی رخ می دهد می توانید این مطلب را بخوانید.

دوات آنلاین -سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی مجموعه ای است که به معضل اعتیاد اشاره دارد. این سریال داستان جذابی دارد که مخاطب را تا قسمت آخر با خود همراه می کند.

 

شرایط خانوادگی ترنج در سریال گمشدگان

مادر ترنج به نام مهناز بیمار است و باید تحت عمل پیوند عضو قرار بگیرد. از سویی پدر او به نام منصور به تازگی از کمپ بازگشته و اعتیاد را ترک کرده و این در حالی است که دارایی اش را از دست داده است.

 

منصوربه دلیل شرایط بد مالی و دشوارهای اقتصادی دوباره به سراغ مصرف ماده مخدر شیشه می‌رود و مهناز همسرش که از بیماری لاعلاجی رنج می‌برد، با دیدن وضعیت شوهرش شوکه می‌شود و فوت می کند.

 

در سوی دیگر ماجرا پسر خاله ترنج خواستگار او است و مرگ مادر ترنج رابطه نامزدی آنها را دستخوش تحول می کند. از سوی دیگر خسرو دوست منصور که اموالش را از چنگش درآورده پیشنهاد ازدواج با ترنج  را می‌دهد و قول می‌دهد در صورت ازدواج با ترنج، مواد مخدر و مخارج منصور را تامین کند.

در آخر سریال گمشدگان چه اتفاقاتی می افتد

فرار ترنج به تهران

ترنج در چنین شرایطی به همراه برادرش طاهر از شیراز فرار می‌کند و به امید ازدواج با پسرخاله‌اش راهی تهران می‌شود.

 

ترنج در تهران سرپناهی ندارد. او به دنبال آشناهای مختلفی می‌رود او به دنبال یک وعده کار جعلی، بدون پشتوانه راهی تهران شده است و همچنان روی تصمیمات خودش اصرار دارد.

 

ترنج به دنبال نوعی استقلال فردی، بدون هیچ پشتوانه مالی، سواد و تخصص در شهر تهران آواره است و سعی در بدست آوردن استقلال دارد. ترنج نمی‌تواند خودش را اداره کند و از سویی متوجه می شود پسرخاله‌اش به تهران بازنگشته است. در این میان برادرش طاهر هم گم می شود.

 

رئیس کارخانه محل کار ترنج با وجود مشکلات فراوان به ترنج در پیدا کردن برادرش کمک می کند و در طرف دیگر نیز همسر رئیس آشپزخانه تولید مواد از طاهر نگهداری می‌کند.

پایان داستان سریال گمشدگان چگونه است

پایان سریال گمشدگان

ترنج در میان با پسری آشنا می شود و علاقه ای دو جانبه شکل می گیرد؛ علاقه ای که عاقبت خوش دارد. طاهر پیدا می شود. ترنج نزد پدرش برمی گردد و طاهر نیز به جمع شان اضافه می شود و از سویی پدر ترنج با ازدواج او موافقت می کند و در واقع آخر سریال گمشدگان خوش و خرم است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.